Rookpauze voor rekening van de baas?

JolandaOudshoorn

Re: Rookpauze voor rekening van de baas?

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....
Ik vind dit geen vergelijking. Een moeder die moet, dat is voor hooguit een week. Deze mensen voor een heel leven. Ik begrijp Afgewezen ook wel. Goed ik zal het anders formuleren: Als ik dit zie, dan denk ik: waarom zitten er zoveel mensen in de WW, WAO? Waarom klagen er zoveel mensen? Ik weet even niet hoe ik anders moet formuleren wat ik bedoel.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
JolandaOudshoorn

vlinder schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....
Ik vind dit geen vergelijking. Een moeder die moet, dat is voor hooguit een week. Deze mensen voor een heel leven. Ik begrijp Afgewezen ook wel. Goed ik zal het anders formuleren: Als ik dit zie, dan denk ik: waarom zitten er zoveel mensen in de WW, WAO? Waarom klagen er zoveel mensen? Ik weet even niet hoe ik anders moet formuleren wat ik bedoel.
Dat zijn allemaal mannen of vrouwen zonder kinderen ;) Ik snap jou ook wel. En ik heb ook respect voor deze mensen, die toch doorgaan. Wat ik echter ook wil zeggen, als je kinderen hebt, moet je wel doorgaan. En bij mij duurde het (helaas) ook langer dan een week.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

JolandaOudshoorn schreef:Wat ik echter ook wil zeggen, als je kinderen hebt, moet je wel doorgaan.
Als je geen kinderen hebt, ook. :)
JolandaOudshoorn

Afgewezen schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Wat ik echter ook wil zeggen, als je kinderen hebt, moet je wel doorgaan.
Als je geen kinderen hebt, ook. :)
Dat is waar. Of je moet een partner hebben die je verzorgt ;)
Plaats reactie