Rookpauze voor rekening van de baas?
- JolandaOudshoorn
Re: Rookpauze voor rekening van de baas?
Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik vind dit geen vergelijking. Een moeder die moet, dat is voor hooguit een week. Deze mensen voor een heel leven. Ik begrijp Afgewezen ook wel. Goed ik zal het anders formuleren: Als ik dit zie, dan denk ik: waarom zitten er zoveel mensen in de WW, WAO? Waarom klagen er zoveel mensen? Ik weet even niet hoe ik anders moet formuleren wat ik bedoel.JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Dat zijn allemaal mannen of vrouwen zonder kinderenvlinder schreef:Ik vind dit geen vergelijking. Een moeder die moet, dat is voor hooguit een week. Deze mensen voor een heel leven. Ik begrijp Afgewezen ook wel. Goed ik zal het anders formuleren: Als ik dit zie, dan denk ik: waarom zitten er zoveel mensen in de WW, WAO? Waarom klagen er zoveel mensen? Ik weet even niet hoe ik anders moet formuleren wat ik bedoel.JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp Afgewezen wel. We doen vaak "bewonderswaardige" dingen, omdat we wel moeten. Eeen moeder blijft doorlopen ook al is ze ziek. Anderen zouden dan al lang op bed liggen. Maar zij moet wel door....

Als je geen kinderen hebt, ook.JolandaOudshoorn schreef:Wat ik echter ook wil zeggen, als je kinderen hebt, moet je wel doorgaan.

- JolandaOudshoorn
Dat is waar. Of je moet een partner hebben die je verzorgtAfgewezen schreef:Als je geen kinderen hebt, ook.JolandaOudshoorn schreef:Wat ik echter ook wil zeggen, als je kinderen hebt, moet je wel doorgaan.