Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
een boek van Jean, zomaar onverwachts.. echt leuk!
titel:, Deze kinderen hebben geen vader'.
titel:, Deze kinderen hebben geen vader'.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
uhm.. even nog over dat zomaar...
ik vermoed dat het een afleidingsmanoeuvre was.. dan zou ik niet zo n erg hebben in een doos boeken die er ook bij zat...
ik vermoed dat het een afleidingsmanoeuvre was.. dan zou ik niet zo n erg hebben in een doos boeken die er ook bij zat...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En deze postbode moet notabene op zaterdag met die foldertjes sjouwen....albion schreef:'k ben benieuwd waar mijn man mee thuis is gekomen, hij is vanmiddag even geweest...Rens schreef:3 grote tassen vol met boodschappen bij de c1000 "gescoord".....die 1 euro-aanbiedingen kwamen heel goed van pas....

why not?
Hier is de c1000 op zaterdag tot 10 uur open s' avonds.
Hier is de c1000 op zaterdag tot 10 uur open s' avonds.
Verdien je niets met het rondbrengen van die foldertjes?Gijs83 schreef:En deze postbode moet notabene op zaterdag met die foldertjes sjouwen....albion schreef:'k ben benieuwd waar mijn man mee thuis is gekomen, hij is vanmiddag even geweest...Rens schreef:3 grote tassen vol met boodschappen bij de c1000 "gescoord".....die 1 euro-aanbiedingen kwamen heel goed van pas....(ik profiteer er dus niet van)
dat is ingecalculeerd in het salaris....het wordt ook gelijktijdig met de post bezorgd huis aan huis.....Tiberius schreef: Verdien je niets met het rondbrengen van die foldertjes?
maar ik heb alle folders van de supers on-line staan.....wel zo handig....kun je je boodschappenlijst samenstellen en vervolgens uitprinten......handig hoor....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gijs83 schreef:En deze postbode moet notabene op zaterdag met die foldertjes sjouwen....albion schreef:'k ben benieuwd waar mijn man mee thuis is gekomen, hij is vanmiddag even geweest...Rens schreef:3 grote tassen vol met boodschappen bij de c1000 "gescoord".....die 1 euro-aanbiedingen kwamen heel goed van pas....(ik profiteer er dus niet van)
had je maar een vak moeten leren
Ik mag toch niet hopen dat deze afgezaagde kreet door jou als humor wordt beschouwd?tukkertje schreef:Gijs83 schreef:En deze postbode moet notabene op zaterdag met die foldertjes sjouwen....albion schreef:'k ben benieuwd waar mijn man mee thuis is gekomen, hij is vanmiddag even geweest...Rens schreef:3 grote tassen vol met boodschappen bij de c1000 "gescoord".....die 1 euro-aanbiedingen kwamen heel goed van pas....(ik profiteer er dus niet van)
had je maar een vak moeten leren
Gelukkig wel, zoals Rens al zei is dat ingecalculeerd bij de gemiddelde tijd die ik er over mag doen.Tiberius schreef:Verdien je niets met het rondbrengen van die foldertjes?Gijs83 schreef:En deze postbode moet notabene op zaterdag met die foldertjes sjouwen....albion schreef:'k ben benieuwd waar mijn man mee thuis is gekomen, hij is vanmiddag even geweest...Rens schreef:3 grote tassen vol met boodschappen bij de c1000 "gescoord".....die 1 euro-aanbiedingen kwamen heel goed van pas....(ik profiteer er dus niet van)
@tukkertje

de van Dobbenkroketten zijn héérlijk 

He Rens, heb je wel de hondenkluiven van 1 euro gehaald voor Puk?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
3 pakken....heeft ze voorlopig wel genoeg aan....fluitje schreef:He Rens, heb je wel de hondenkluiven van 1 euro gehaald voor Puk?
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
een mooie kralenketting
een bos tulpen
een zak snoep (maar die zijn voor de kinderen bestemd)
een bos tulpen
een zak snoep (maar die zijn voor de kinderen bestemd)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- een goed reseltaat voor verplaatsingstechnieken!!
- een super mooie cd!
- en een goed humeur!!
- een super mooie cd!
- en een goed humeur!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Dat laatste omdat je hier actief bentber10e schreef:- een goed reseltaat voor verplaatsingstechnieken!!
- een super mooie cd!
- en een goed humeur!!