Een biologische akkerbouwer of een vegetarische slager is heel wat anders.JolandaOudshoorn schreef:
bron: wiki
Misschien kan je dat berichtje weghalen?[/quote]
:gardeAls jij dat dan ook doet? Nu staat het nog in de quote

Een biologische akkerbouwer of een vegetarische slager is heel wat anders.JolandaOudshoorn schreef:
Even los van je redenatie: er is weinig reden om aan te nemen dat de mantel van Jozef veel kleuren had.sirdanilot schreef:Er staat volgens mij niks in de Bijbel dat bonte kleuren niet zouden mogen. Jozef had ook een bontgekleurde mantel.
Het gaat inmiddels niet meer over hoedjesrefo schreef:Dat is toch hetzelfde? Een biologische akkerbouwer is een vegetarische slager?
Pas las ik ergens de vraag: waarom moeten vleesvervangers op vlees lijken?
:gardeAls jij dat dan ook doet? Nu staat het nog in de quoteMara schreef:Een biologische akkerbouwer of een vegetarische slager is heel wat anders.JolandaOudshoorn schreef:
Misschien kan je dat berichtje weghalen?
Wee het land welks koning een kind is.helma schreef:
die worteltjes!
Hoe kom je daar bij?Natuurlijk is het Marainne Thieme wel, met 40 jaar trouwens ook niet echt een kind meer.Tiberius schreef:Dat is Thieme niet, maar Fleur Agema.
Zucht. Uiteraard wordt bedoeld: kinderlijk gedrag.Simon schreef:Hoe kom je daar bij?Natuurlijk is het Marainne Thieme wel, met 40 jaar trouwens ook niet echt een kind meer.Tiberius schreef:Dat is Thieme niet, maar Fleur Agema.
v.d Staaij is trouwens maar ruim 3 jaar ouder.
Ik vraag me af of dit land door een ouwe rot beter regeerbaar zou zijn.
Geloof dat het weinig met leeftijd te maken heeft.
Ik bedoelde deze foto: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater, waar Bert op wees en vervolgens wat verbazend commentaar op komt.Simon schreef:Hoe kom je daar bij?Natuurlijk is het Marainne Thieme wel, met 40 jaar trouwens ook niet echt een kind meer.Tiberius schreef:Dat is Thieme niet, maar Fleur Agema.
Voor het aardse koninkrijk is dat misschien funest, voor het hemels koninkrijk echter een must.Erasmiaan schreef:Zucht. Uiteraard wordt bedoeld: kinderlijk gedrag.Simon schreef:Hoe kom je daar bij?Natuurlijk is het Marainne Thieme wel, met 40 jaar trouwens ook niet echt een kind meer.Tiberius schreef:Dat is Thieme niet, maar Fleur Agema.
De kindkoningen in de Bijbel waren vaak de beroerdsten niet trouwens. Als het om het hoedje gaat vind ik deze baret van Thieme er trouwens beter uitzien dan de hoed van de koningin (en van de meeste andere dames). Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.caprice schreef:Wee het land welks koning een kind is.helma schreef:
die worteltjes!
Even teruglezen; oh ja, het ging over een aards koninkrijk (en de tekst die caprice aanhaalt ook).Simon schreef:Voor het aardse koninkrijk is dat misschien funest, voor het hemels koninkrijk echter een must.
Juist, en om welk koninkrijk gaat het voor de christen?Erasmiaan schreef:Even teruglezen; oh ja, het ging over een aards koninkrijk (en de tekst die caprice aanhaalt ook).Simon schreef:Voor het aardse koninkrijk is dat misschien funest, voor het hemels koninkrijk echter een must.
Om BEIDE koninkrijken! We leven wel ín deze wereld. De Bijbel schrijft inderdaad niet voor niets: wee het land welks koning een kind is. Het is niet onverschillig wie regeert. Daarom hebben christenen ook de dure roeping om als de mogelijkheid daar is, het land te regeren naar Gods Woord. Als de mogelijkheid er was en we hebben hem niet gebruikt, zal dat tegen ons getuigen.Simon schreef:Juist, en om welk koninkrijk gaat het voor de christen?Erasmiaan schreef:Even teruglezen; oh ja, het ging over een aards koninkrijk (en de tekst die caprice aanhaalt ook).Simon schreef:Voor het aardse koninkrijk is dat misschien funest, voor het hemels koninkrijk echter een must.