Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken
Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.
Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn toren
Dat is knap! Hoe kan je op iemand neerkijken die hoog in zijn toren zit??
Laat ze maar kletsen..ik kijk op dit forum alleen maar op tegen al die mensen met een scherp verstand en een diep inzicht in de meest moeilijke zaken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken
Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.
Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn toren
Dat is knap! Hoe kan je op iemand neerkijken die hoog in zijn toren zit??
Dat is nu juist het raadseltje dat jij op moet lossen :-)
Neeltje Jans schreef:Hallo
Ik ben Neeltje Jans, vraag me niet waar ik die naam vandaan heb, die kwam me zomaar eens binnenvallen toen ik me aanmeldde op een forum, dus koos ik die maar.
Ben getrouwd, 4 kinderen, werk fulltime, man is huisman.
Voorlopig genoeg info
Welkom hier! Gezellig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ejvl schreef:Ook maar eens aangemeld.
Man, getrouwd, 2 kinderen.
Verder geef ik op een forum niet zo veel persoonlijks af, dus het is een beetje summier.
Ben je een man of heb je een man ?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ejvl schreef:Ook maar eens aangemeld.
Man, getrouwd, 2 kinderen.
Verder geef ik op een forum niet zo veel persoonlijks af, dus het is een beetje summier.
Ben je een man of heb je een man ?
Mmmm... als ik het voorstelpraatje lees dan is het een man
welkom ejvl!
hoe oud zijn je kinderen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik ben twintig, en al jarenlang een aandachtige meelezer op het forum.
Toch maar eens de stap genomen om me aan te melden om af en toe een bijdrage te kunnen leveren aan de discussies.
Lees graag uit de werken van de oudvaders. Vooral van de Schotse, zoals de Erskines, Boston en Rutherford, vanwege hun liefdevolle, indringende Evangelieverkondiging.
Ik hoop dat ik mijn bijdragen in liefde zal mogen plaatsen, niets anders beogende dan de ere Gods en het zieleheil van ons allen.