Saambinder en de Reformatorische Omroep

albion

Re: Saambinder en de Reformatorische Omroep

Bericht door albion »

Kaw schreef:
Tiberius schreef:
Afgewezen schreef:... óf je moet aanhoren waar iemand geweest is (al dan niet vergezeld van foto's ;( ).
Zeg dat wel, ja. Dat is een plaag met die digitale camera's.
Dan komen ze met een USB-stick met een kleine duizend foto's op bezoek. En zit je de hele avond achter de PC te geeuwen en voor je fatsoen complimenten te mompelen.
Bij Zeeland of Texel zal jij me ook zien geeuwen, maar ik kan bijv. niet genoeg krijgen van foto's van Israël en wil daar graag nog een keertje naar toe. Ik heb de foto's van mijn schoonzusje zonder moeite met veel plezier bekeken en met veel plezier de verhalen aan gehoord. Als mensen komen met foto's van Zeeland, dan werkt mijn USB-poort gewoon niet.
Je weet niet wat je mist!!!! :hum
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik wel maar na een paar foto's heb ik het ook wel gezien :D Doe dan eens iets nieuws... Zeeland kent iedereen wel :)
Tiberius schreef:
Afgewezen schreef:... óf je moet aanhoren waar iemand geweest is (al dan niet vergezeld van foto's ;( ).
Zeg dat wel, ja. Dat is een plaag met die digitale camera's.
Dan komen ze met een USB-stick met een kleine duizend foto's op bezoek. En zit je de hele avond achter de PC te geeuwen en voor je fatsoen complimenten te mompelen.
Ik maak dat ook wel eens mee, dan vraag ik gewoon hoeveel foto's het zijn en geef ik aan dat ik ze niet allemaal wil zien, dat dat te lang duurt. Snappen ze dan wel. Als ik van tevoren weet of vermoed dat ze foto's gaan meenemen zeg ik altijd even dat ze een compilatie moeten maken van de mooiste 50 foto's. Werkt uitstekend. Kwestie van goed commniceren. Die mensen zijn enthousiast en willen alles laten zien, je moet ze dan gewoon duidelijk maken dat je best wat wil zien maar niet alles.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
jvdg

Bericht door jvdg »

Tja, ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat in mijn kenissen-, familie-, vriendenkring niemand met gegevensdragers komt aanzetten.
Wel hard-copies, maar op de een of andere manier heb ik een "techniek" ontwikkeld om deze foto's snel "af te wikkelen", zoals het meerdere exemparen tegelijk naar onderen schuiven.

Enne....vooral geen vragen stellen. ::tilt
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

JvdG wilde wel foto's destijds van de meeting, maar vakantiefoto's schuift hij snel onder tafel... :jongle
jvdg

Bericht door jvdg »

Mister schreef:JvdG wilde wel foto's destijds van de meeting, maar vakantiefoto's schuift hij snel onder tafel... :jongle
:haha :haha

Dat kun je toch niet vreemd vinden?

De forummers zijn mij niet bekend, maar die familie etc....zijn "in fact boring......"
Plaats reactie