of verwachten ;-)Maar goed: we zullen afwachten.
Dat doe ik ook. Deden ze dat in sommige kerkverbanden ook maar.Ander schreef: Doe normaal zeg.
of verwachten ;-)Maar goed: we zullen afwachten.
Dat doe ik ook. Deden ze dat in sommige kerkverbanden ook maar.Ander schreef: Doe normaal zeg.
....misschien dat er wat meer nuchter verstand zou moeten komen.....Kislev schreef:of verwachten ;-)Maar goed: we zullen afwachten.
petite schreef:Ik las zojuist in de Wachter Sions dat de besluiten rondom het langer laten proponeren van stud. J.A. Westrate met instemming van de student zijn genomen.
Verder las ik er ook dat de examens van beide studenten naar tevredenheid zijn afgelegd.
Dus waarschijnlijk dat we vorige week wat te snel onze conclusies hebben getrokken.
Op zich niets op tegen, natuurlijk, als er voor een langere studie periode gekozen wordt, maar het had ws onrust voorkomen als dit duidelijker en wat eerder bekend gemaakt was. Ook voor gemeenten die van plan waren te beroepen.petite schreef:Ik las zojuist in de Wachter Sions dat de besluiten rondom het langer laten proponeren van stud. J.A. Westrate met instemming van de student zijn genomen.
Verder las ik er ook dat de examens van beide studenten naar tevredenheid zijn afgelegd.
Dus waarschijnlijk dat we vorige week wat te snel onze conclusies hebben getrokken.
Je mag toch eigenlijk wel verwachten dat er ook een reden gegeven wordt om deze student langer te laten proponeren, of liet de Wachter Sions het bij deze woorden?petite schreef:Ik las zojuist in de Wachter Sions dat de besluiten rondom het langer laten proponeren van stud. J.A. Westrate met instemming van de student zijn genomen.
Ik vind dit een terechte opmerking. We weten ook hier niet hoe de gang van zaken precies is gegaan. Speculeren is niet nodig, maar het is wel duidelijk dat je bovenstaande zinnen op meerdere manieren kunt uitleggen.Johannes 3:16 schreef:Je mag toch eigenlijk wel verwachten dat er ook een reden gegeven wordt om deze student langer te laten proponeren, of liet de Wachter Sions het bij deze woorden?petite schreef:Ik las zojuist in de Wachter Sions dat de besluiten rondom het langer laten proponeren van stud. J.A. Westrate met instemming van de student zijn genomen.
En wat dat instemmen betreft, als ik in een bepaalde situatie zeg 'het moet dan maar...', dan stem ik ook in, of ik het er nu mee eens ben of niet.
natuurlijk voegt dat niets toe, daar hebben we zelfs niets mee te maken, dus dat is juist opgemerkt,sunlover schreef:Ik vraag me ook af of het iets toevoegt om de exacte reden te weten.
Toen de beroepbaarstelling van de toenmalige dhr Zwartbol een jaar werd uitgesteld werd de exacte reden ook niet gegeven. Maar ik geloof niet dat er veel mensen dat destijds als een probleem ervaarden.
Verder stond er in dat dhr. L.M.P. Scholten de beide studenten nog verder zal begeleiden, maar dat als er nog eens nieuwe studenten toegelaten zouden worden, hij hen geen les zal geven. Dus dan zal er volgend jaar weer een andere docent bij moeten komen, of zou alleen ds. Roos de opleiding gaan verzorgen denken jullie?Johannes 3:16 schreef:Je mag toch eigenlijk wel verwachten dat er ook een reden gegeven wordt om deze student langer te laten proponeren, of liet de Wachter Sions het bij deze woorden?petite schreef:Ik las zojuist in de Wachter Sions dat de besluiten rondom het langer laten proponeren van stud. J.A. Westrate met instemming van de student zijn genomen.
En wat dat instemmen betreft, als ik in een bepaalde situatie zeg 'het moet dan maar...', dan stem ik ook in, of ik het er nu mee eens ben of niet.
wat denk je zelf?petite schreef:Denken jullie dat er op de synode nog over deze dingen gehandeld zal worden, of zouden die alles laten zoals het curatorium besloten heeft?