..... dat natuurlijk nog wel kan

..... ik van een medeforumlid hoorde dat hij de leeftijd heeft van 20+

..... ik eveneens nieuwsgierig ben wie de gelukkige is....
Henriët, aangezien je me nu persoonlijk aanspreekt op het forum, eis ik, dat je op straffe van verbanning, jouw het voor velen van ons bestaande geheim, onmiddellijk prijsgeeft!!!!!! :xhenriët schreef:.... hij een 'rf er' is, maar zij niet..
.... dus alleen hij bekend is,
.... jvdg allang had moeten snappen om welk persoon het gaat!
zozo, nou das een zware straf zeg, tjonge, ik kan natuurlijk zeggen dat ik dat weleens mee wil maken zo n verbanningjvdg schreef:Henriët, aangezien je me nu persoonlijk aanspreekt op het forum, eis ik, dat je op straffe van verbanning, jouw het voor velen van ons bestaande geheim, onmiddellijk prijsgeeft!!!!!! :xhenriët schreef:.... hij een 'rf er' is, maar zij niet..
.... dus alleen hij bekend is,
.... jvdg allang had moeten snappen om welk persoon het gaat!: :idea:
Nee, het werkt dus niet (gelukkig).henriët schreef:oh gelukkig goedbedoeld :| ,en je denkt dat dat werkt???!!!!!jvdg schreef::mrgreen:caprice schreef:...als jvdg Henriët een ban geeft zij dit niet meer kan doen?
't Was allen maar goedbedoelde chantage hoor............
je volgende manier hè... werkt ook niet hoor.henriët schreef:Nee, het werkt dus niet (gelukkig).
Ik wil het al niet meer weten. 8)
Tja, zo'n situatie kan ik me hier niet voorstellen!!Margriet schreef:Wij vandaag niet naar de kerk zijn geweest??
Er vanmorgen hier namelijk 30 centimeter sneeuw lag!
Wij een halve mijl van de weg af wonen..
En dus teveel tijd nodig hebben om op tijd op weg te zijn..
Als je teveel sneeuw ziet, zul je het waarschijnlijk anders waarderen, maar ik kan me voorstellen dat je het ook zo zou kunnen beleven:Margriet schreef:Wij vandaag niet naar de kerk zijn geweest??
Er vanmorgen hier namelijk 30 centimeter sneeuw lag!
Wij een halve mijl van de weg af wonen..
En dus teveel tijd nodig hebben om op tijd op weg te zijn..
Schöpfung, Haydn schreef: Der Flut entstieg auf sein Geheiß der allerquickende
Regen, der allverheerende Schauer, der leichte, flockige Schnee.
[...]
Stimmt an die Saiten, ergreift die Leier!
Laßt euren Lobgesang erschallen!
Frohlocket dem Herrn, dem mächtigen Gott!
Denn er hat Himmel und Erde
bekleidet in herrlicher Pracht.