Synode GGN herformuleert standpunt internet
- Oude-Waarheid
Volgens mij is broek (donker)grijs niets mis meehelma schreef:Vandaar dat jij tegenwoordig ook in drie-delig zwart looptRens schreef:ik kan me iets bij dat "drempelverhogende effect" voorstellen. want een ambtsdrager in drie-delig zwart schept tóch een afstand die er niet zou mogen zijn.
het zijn toch ook maar gewone mensen die álles gemeen hebben met andere mensen, waarom zouden die dan op een voetstuk moeten staan alsof het heiligen zijn.......................maar het is er zo ingescherpt in de loop van de opvoeding: een ambstdrager "hoort" in driedelig zwart, en is onaantastbaar hoog boven de gemeente verheven, gelijk de Ds.
onterecht m.i.
jij wilt ook op zo'n voetstuk:mrgreen:
maar ik blijf gewoon jij zeggen tegen u hoor!
Rens schreef:
Nee hoor, de broek is ook zwart maar door de lichtval lijkt ie dongergrijs.Oude-Waarheid schreef: Volgens mij is broek (donker)grijs niets mis mee
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Oude-Waarheid
Túúrlijk kan dat goed staan, vind ik persoonlijk ook wel mooi hoor.Oude-Waarheid schreef:Oke Maria ben dan vast kleurendoof :mrgreen:Mariavt schreef:Nee hoor, de broek is ook zwart maar door de lichtval lijkt ie dongergrijs.Oude-Waarheid schreef: Volgens mij is broek (donker)grijs niets mis mee
Ps kan toch ook best goed staan grijs met zwart.
(niet zo ouderling-achtig
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- Bert Mulder
- Contacteer:
Om even over het GGinN standpunt op internet terug te komen, meen ik dat ze niet gauw correspondentieverband zullen zoeken met de PRC, die zelfs verslag van hun synode op het internet plaatsen.....
Zo staan ze in sommige punten zo dicht bij elkaar, en op andere zo ver van elkaar.
Zo staan ze in sommige punten zo dicht bij elkaar, en op andere zo ver van elkaar.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Het probleem met Rens is dat hij zich 10 x zwart kan maken, maar met zo'n achtergrond komt hij niet ver met z'n kerkelijke carriërehelma schreef:Vandaar dat jij tegenwoordig ook in drie-delig zwart looptRens schreef:ik kan me iets bij dat "drempelverhogende effect" voorstellen. want een ambtsdrager in drie-delig zwart schept tóch een afstand die er niet zou mogen zijn.
het zijn toch ook maar gewone mensen die álles gemeen hebben met andere mensen, waarom zouden die dan op een voetstuk moeten staan alsof het heiligen zijn.......................maar het is er zo ingescherpt in de loop van de opvoeding: een ambstdrager "hoort" in driedelig zwart, en is onaantastbaar hoog boven de gemeente verheven, gelijk de Ds.
onterecht m.i.
jij wilt ook op zo'n voetstuk:mrgreen:
maar ik blijf gewoon jij zeggen tegen u hoor!
Rens schreef:
Maar wie ben ik?
je méént het!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Eppie schreef:
Het probleem met Rens is dat hij zich 10 x zwart kan maken, maar met zo'n achtergrond komt hij niet ver met z'n kerkelijke carriëre
je hebt zeker ff m'n weblog doorgelezen................... :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lieve, niet jou figuurlijke maar letterlijke achtergrond.Rens schreef:je méént het!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Eppie schreef:
Het probleem met Rens is dat hij zich 10 x zwart kan maken, maar met zo'n achtergrond komt hij niet ver met z'n kerkelijke carriëre
Maar wie ben ik?
en wat is er mis met die letterlijke achtergrond???? :shock:Eppie schreef:Lieve, niet jou figuurlijke maar letterlijke achtergrond.Rens schreef:je méént het!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Eppie schreef:
Moderatorbericht:
Ik meende een stereo en aanverwante artikelen [dvd speler] te zien.Rens schreef:en wat is er mis met die letterlijke achtergrond???? :shock:Eppie schreef:Lieve, niet jou figuurlijke maar letterlijke achtergrond.Rens schreef:je méént het!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Eppie schreef:
Maar wie ben ik?
Jajaja, een dvd-speler die doet het nogal als je geen TV hebt........die dvd-speler/tuner-versterker wordt alleen gebruikt als versterker voor de cd-speler of voor de radio (Radio 4 en gelijkwaardige zenders.) En dan nóg, wat is er mis mee met een stereo??? moet ik jou daar verantwoording voor afleggen soms?Eppie schreef:Ik meende een stereo en aanverwante artikelen [dvd speler] te zien.Rens schreef:
en wat is er mis met die letterlijke achtergrond???? :shock:
of mag men van jou dan alléén maar in doodse stilte de dagen slijten?
ik wil graag even zélf bepalen wat en hoe in m'n eigen huis!
mag je dan geen cd's draaien oid? of prekenbandjes (waar we er zo ongeveer een 100-tal van hebben?)
Moderatorbericht: