Mariavt schreef:Zal wel brood worden want vanmiddag zijn we naar Ede geweest voor de nodige inkopen voor het weekend. 't was vreselijk druk dus uren in de rij gestaan bij de kassa en aangezien ik rugproblemen heb en Rens het met zijn been niet meer volhoudt doen we het gewoon met brood, lekker makkelijk.
Maar hier was het wel heeeeeeerluk ruuuuussstigg...........
Ma Vis schreef:Rens - been?
Is er iets misgegaan met zijn been???
Vervelend.
Maar brood is toch ook wel erg lekker op zijn tijd. Toch?!
Met kaas en mayonaise...
't Was wel te doen hoor en wat Rens zijn been betreft, zie pb.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg schreef:Hadden jullie foute kroten of zo, of heb je ze verward met rode kool?
: gisteravond nog een heel verhaal hier neergezet, maar blijkbaar vergeten te saven.
Heb even bij m'n dametje navraag gedaan. De kroten hebben een goed uurtje opgestaan... net tijdens mijn middagpauze. Ik heb dus ten onrechte aangenomen dat ze de hele middag opgestaan hadden. :
jvdg schreef:Hadden jullie foute kroten of zo, of heb je ze verward met rode kool?
: gisteravond nog een heel verhaal hier neergezet, maar blijkbaar vergeten te saven.
Heb even bij m'n dametje navraag gedaan. De kroten hebben een goed uurtje opgestaan... net tijdens mijn middagpauze. Ik heb dus ten onrechte aangenomen dat ze de hele middag opgestaan hadden. :
Kroten?
Dat is toch echt Rotterdams?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.