Ministers Balkenende 4 bekend!

jvdg

Bericht door jvdg »

Héél jammer.....

Geef die mensen toch een eerlijke kans!

Nà al die gebeden kun je toch niet zomaar de boel weer oprollen?
Marnix

Bericht door Marnix »

Unionist schreef:Opmerkelijk dat ze praten over "heroprichten van de RPF". Je zou eerder verwachten: het GPV.

Ook opmerkelijk: waarom willen ze de RPF heroprichten? Er is toch al een SGP? Of zouden het allemaal evangelischen (of rooms-kahtolieken) zijn?

Als het om evangelischen gaat, kan ik me hun positie wel voorstellen. Het is neit zo erg lang geleden dat zij zich massaal van politiek onthielden. Dit past wel in die lijn.

Verder vind ik hun actie ietwat laat. Het glas is eigenlijk al ingeschonken.

Overigens gaat het om slechts 16 mensen, waarvan nog geen ée'n naam duidelijk is.
Volgens mij heeft de GKV-stroming, de vrijgemaakten enzo, minder moeite de gang van zaken dan de RPF-achterban, hoewel het hier om een klein groepje bezwaarden gaat. Uit een onderzoek bleek dat ruim 95 procent van de CU-stemmers de coalitie zag zitten en een overgrote meerderheid ook achter het regeerakkoord staat. Het nieuwsbericht van gisteren dat de CU het meeste uit de onderhandelingen heeft gehaald en ihet meest zijn stempel op het regeerakkoord heeft gezet bewijst waarom :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

Volgens het ND vanmorgen gaat het om een grap. De 16 namen zijn bij het partijbureau niet bekend als lid.
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

De analyse is begrijpelijk maar de oplossingsrichting niet.

Staat die brief ergens op internet zodat we 'm kunnen lezen? Anders denk ik toch dat het een hoax is.
Plaats reactie