Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

refo

Bericht door refo »

Petrus schreef:
jvdg schreef:Ditmaal een tijdelijke aanwinst: 1 Unox rookworst (275 gram), met z'n tweeen te verdelen onder......
Geen HEMA-worst uit de ramsh????
Kan uit Gouda iets goeds komen?
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:
Petrus schreef:
jvdg schreef:Ditmaal een tijdelijke aanwinst: 1 Unox rookworst (275 gram), met z'n tweeen te verdelen onder......
Geen HEMA-worst uit de ramsh????
Ik wist niet dat de fabriek van van de Zwan in Gouda staat (want HEMA-worst IS gewoon vdZwan-rookworst "van de mannen van Zwan")................er hangt alleen een HEMA-loodje aan.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Petrus schreef:Déze foto is dus mijn nieuwste aanwinst:

Afbeelding

De Surveyer die na 10 jaar, en 240.000 foto's gemaakt te hebben van Mars, er mee is opgehouden
Ooh Rens, je gaat toch geen grappen maken over marsmannetjes :P
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Kan uit Gouda iets goeds komen?
sprak hij, niet zonder zelfkennis :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

marsm104 schreef:
De Surveyer die na 10 jaar, en 240.000 foto's gemaakt te hebben van Mars, er mee is opgehouden
Ooh Rens, je gaat toch geen grappen maken over marsmannetjes :P[/quote]

Je maakt er wél een inkoppertje van die niet te missen valt hé?????

Maar ik zal het déze keer eens NIET doen............. :mrgreen: :mrgreen:
memento

Bericht door memento »

Mijn nieuwste aanwinst is ongeveer 15 jaargangen Donald Duck, gekocht via marktplaats, en dat voor nog niet de helft van een jaar-abbonnement :)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

memento schreef:Mijn nieuwste aanwinst is ongeveer 15 jaargangen Donald Duck, gekocht via marktplaats, en dat voor nog niet de helft van een jaar-abbonnement :)
Diepgaande lectuur... :wink:
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

memento schreef:Mijn nieuwste aanwinst is ongeveer 15 jaargangen Donald Duck, gekocht via marktplaats, en dat voor nog niet de helft van een jaar-abbonnement :)
Ik bladerde de DD eens door, staat bol van occultisme, magie.
( goed, vroeger kwam madame mikmak en zwarte magica er ook wel af en toe in voor, maar nu veel vaker )

Toen ik onze zoon het voorstel deed de DD's weg te gooien waar dat in voorkwam zei hij : "Dan kan ik de hele stapel wel weggooien".
Wat hij vervolgens ook gedaan heeft, want ik vond ze vanmiddag in de kliko.

De duivel weet precies hoe ook onze jonge kinderen al kan bereiken en beinvloeden.

( waarmee ik niet wil zeggen dat jij niet van je DDtjes mag genieten, :wink: :roll: )
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Een usb stickie met blauwe tandjes :mrgreen:
Daphne

Bericht door Daphne »

refo schreef:
Jazeker :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

eeen kliekje macaroni van mijn moeder. :mrgreen:
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Lassie schreef:eeen kliekje macaroni van mijn moeder. :mrgreen:
Een boek over Van der Groe, van Leurdijk.
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Een boekje met meditaties van Joseph Alleine (1634-1668)
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
refo

Bericht door refo »

Gabrielle schreef:
Ik bladerde de DD eens door, staat bol van occultisme, magie.
( goed, vroeger kwam madame mikmak en zwarte magica er ook wel af en toe in voor, maar nu veel vaker )

Toen ik onze zoon het voorstel deed de DD's weg te gooien waar dat in voorkwam zei hij : "Dan kan ik de hele stapel wel weggooien".
Wat hij vervolgens ook gedaan heeft, want ik vond ze vanmiddag in de kliko.

De duivel weet precies hoe ook onze jonge kinderen al kan bereiken en beinvloeden.

( waarmee ik niet wil zeggen dat jij niet van je DDtjes mag genieten, :wink: :roll: )
Nou, ik ben ook niet zo voor occulte invloeden, maar Madam Mikmak en Zwarte Magica occult? Staan ze in verbinding met de geestenwereld dan?
Adorote

Bericht door Adorote »

Het feit dat er aan die gek de diabolos weer aandacht wordt besteed in deze draad moet hij juist hebben kan men beter niet doen en onverstandig; nu is DD ineens weer occult( occult= verborgen )DD heeft alles te maken met de maatschapelijk relevantie in de VS, zo als de boeken van M.Toonder dus Tom poes en Heer Bommel te maken hebben met de maatschappelijke relevantie van NL.En elke maatschappij heeft zijn magie de magie godsdienst van cultuur en kunst en taal en sfeer, waar men van zegt dat is echt Hollands enz enz of dat is echt Duits, dat is de magie van een land of samenleving.En met magie op zich niets mis.Dus hen die DD hebben verworven via Marktplaats veel leesplezier.
Gesloten