OSW op zondag open?
Oorspronkelijk gepost door RobertOeps, *kleurt rood als de ondergaande zon*Refo: Als je een grapje moet uitleggen is hij meteen niet leuk meer.
Klein stukje uit een latijns woordenboek:
pugna,pugnae strijd,gevecht
goede grap!

Ik had hem zelf ook niet door, en ik wist de betekenis van 'Pugna'. :sne
ik neem aan dat jij dus ook keurig de sabbat (zaterdag) onderhoud......?Oorspronkelijk gepost door Doortje
Heerlijk die discussie die geleidelijk ontstaan is. Dat de moderators OSW dicht willen op zondag is hun goed recht. Maarrrrrrrrrr.... de redenen? Niet werken etc. komt voort uit het sabbatsgebod, dwz van vrijdagavond tot zaterdagavond. En dan is OSW wel open. Foei foei...
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Ado'tje, wat ben je fel de laatste tijd!? Weetje het is niet schijnheilig, totaal niet! Het gaat er om wat de beheerders (Moderatoren/Admin/and the bosses van dit forum) op zondag een rustdag hebben ingesteld op OSW omdat zij dit beter achten, volgens de lijn van de Bijbel en Gods woord. Wat de forumleden doen op zondag moeten ze zelf weten. Al zitten ze de ganse dag op internet of weet ik veel, dat is hun eigen verantwoording (nietwaar?!). :%Oorspronkelijk gepost door Adorote
Eigenlijk een beetje schijnheilig om te zeggen dat OSW op Zondag dicht is,terwijl men wel op MSN zit of een andere webstek of forum.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Als de moderatoren vanaf nu besluiten dat het forum van maandag tot en met zaterdag gesloten is en alleen op zondag open is, is dat toch hun zaak!?Oorspronkelijk gepost door Adorote
Eigenlijk een beetje schijnheilig om te zeggen dat OSW op Zondag dicht is,terwijl men wel op MSN zit of een andere webstek of forum.
Zij hebben zeggenschap over het forum, het is hun initiatief geweest toch?
Jij en ik mógen posten maar het hóeft niet.
Een 'breekje' van Breekijzertje
MOD's!!!! Een Staff compliment aub!Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Als de moderatoren vanaf nu besluiten dat het forum van maandag tot en met zaterdag gesloten is en alleen op zondag open is, is dat toch hun zaak!?
Zij hebben zeggenschap over het forum, het is hun initiatief geweest toch?
Jij en ik mógen posten maar het hóeft niet.
Een 'breekje' van Breekijzertje