Zaterdagvoetbal

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
FF ontopic, we hadden het over het zaterdagvoetbal. Unionist, graag nog ff reactie op indeling hoofdklasse C.

Weten jullie al hoe de 1e klasse ingedeeld is???
Kunnen we het weer over het zaterdagvoetbal hebben. mensen die zich hieraan storen moeten deze topic maar niet bezoeken.
Adorote

Bericht door Adorote »

Laten we het hebben over VRIJDAGNACHT VOETBAL.
Dat kan toch geenkwaad hier:D:bu:t
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

FF ontopic, we hadden het over het zaterdagvoetbal. Unionist, graag nog ff reactie op indeling hoofdklasse C.

Kunnen we het weer over het zaterdagvoetbal hebben. mensen die zich hieraan storen moeten deze topic maar niet bezoeken.
Is er vanmiddag nog voetbal?
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw

Nee, vanavond op televisie :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Barryvrouw

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw

Nee, vanavond op televisie :,
Echt waar? Niks van gemerkt.
Barryvrouw

Oorspronkelijk gepost door marsm104]Nee, vanavond op televisie :,
Nog 1 keer... :ha:ha:ha
de Paus

Bericht door de Paus »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
"Deze discussie is een onwaardig onderwerp op een reformatorisch forum en eigenlijk verwacht ik dat een dergelijk onderwerp in reformatorische kringen niet aanbod zou behoeven te komen".
Toch frappant dat juist in die reformatorische bolwerken ze zo goed kunnen voetballen: Urk, Spakenburg, Katwijk, Genemuiden.....
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik zit al een tijdje te broeden op een goede reden om mijn gedachten kwijt te kunnen. Hier lijkt het me de goede plek. In deze periode van sportgeweld valt het me maar weer eens op hoeveel, zowel sporters als supporters, er voor over hebben om een wedstrijd te kunnen winnen of bijwonen [behalve het Nederlands elftal, die moeten het kado krijgen ;) ] Voorbeeld Leontien Zijlaard van Moorsel, [voor de niet kenners sinds vanmiddag weer Nederlands Kampioen bij de vrouwen]. Traint al jaren lang dag in dag uit, gaat iedere dag om 20:30 naar bed, ander voorbeeld, Nederlandse supporters betalen grif € 1000, 00 voor een kaartje voor de wedstrijd van vanavond. Ik ga nu niet in discussie over het welk of niet mogen, goed of fout e.d. want daar zijn en blijven de meningen over verdeelt. Nee waar het mij nou om gaat is of wij als christenen ons kunnen meten met een sporter.[ik moet hier bij sterk aan Paulus denken] zijn ook wij zo fanatiek wat het geloof aangaat, gaan wij zaterdag avond om 20:30 naar bed om de dag later goed uitgerust en geconcentreerd naar de preek kunnen luisteren en betalen wij daar eventueel ook die € 1000, 00 voor? Het zijn maar voorbeelden en ik kan er eendik verhaal van maken maar jullie begrijpen mijn insteek wel.
Bij mijzelf kijkend moet ik zeggen een slechte supporter te zijn en als sportman zou ik niet eens de finish of voorronde halen, dus werk voor mij zelf genoeg en geen tijd om naar anderen te kijken. Maar mijn vraag is of iedereen eens bij zichzelf na wil gaan hoe fanatiek hij of zij sport, vist of wat dan ook doet, of hij of zij ook diezelfde moeite zou willen doen voor het geloof in Jezus Christus [geen discussie over het aannemen of krijgen, ik hoop dat jullie me genoeg kennen om mijn standpunt te weten]. Zouden wij nog bereid zijn om 2 uur naar een goede kerkdienst te lopen zoals vroeger vaak gebeurde? Zouden wij nog bereid zijn om het christelijk onderwijs aan onze kinderen zelf te betalen? Vragen genoeg die wij in ons hart maar eens moeten beantwoorden.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Unionist

Bericht door Unionist »

Tukker, hier ben ik weer. Na alle postings over Oranje en Ajax, die allemaal off-topic waren, na alle verbaal geweld van de anti's )mag dat wel, trouwens? Is dat geen voetbalvandalisme?) Eerst wat antwoord op je vragen.

Indeling 1e klasse D: AZSV(?), Berkum(?), CSV (Apeldoorn), DETO (Vriezenveen), DVS‘33(Ermelo), DZC‘68(?), Go Ahead Kampen, Horst FC (Ermelo), OWIOS(Oldebroek), Staphorst, SVZW(?) en VSCO‘61(?)

Nou, daar zit de hele Bible belt wel in, dacht ik zo.

Er is heel wat veranderd sinds CSV in 2002 naar de hoofdklasse promoveerde en in 2004 weer degradeerde... De helft van de clubs zijn mij volslagen onbekend.

De kampioenen staan al vast in elk geval:

Afbeelding

Waar je in de hoofdklasse voor moet uitkijken is Harkemase Boys. Het klinkt als een simpel cluppie, maar denk erom.

Heb je de Balkonside van CSV wel eens meegemaakt?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Tukker, hier ben ik weer. Na alle postings over Oranje en Ajax, die allemaal off-topic waren, na alle verbaal geweld van de anti's )mag dat wel, trouwens? Is dat geen voetbalvandalisme?) Eerst wat antwoord op je vragen.

Indeling 1e klasse D: AZSV(?), Berkum(?), CSV (Apeldoorn), DETO (Vriezenveen), DVS‘33(Ermelo), DZC‘68(?), Go Ahead Kampen, Horst FC (Ermelo), OWIOS(Oldebroek), Staphorst, SVZW(?) en VSCO‘61(?)

Nou, daar zit de hele Bible belt wel in, dacht ik zo.

Er is heel wat veranderd sinds CSV in 2002 naar de hoofdklasse promoveerde en in 2004 weer degradeerde... De helft van de clubs zijn mij volslagen onbekend.

De kampioenen staan al vast in elk geval:

Afbeelding

Waar je in de hoofdklasse voor moet uitkijken is Harkemase Boys. Het klinkt als een simpel cluppie, maar denk erom.

Heb je de Balkonside van CSV wel eens meegemaakt?
AZSV(Aalten) : wisselende ploeg, leund sterk op verdediging

Berkum(Zwolle) : de nieuwe club van onze oude trainer (die ons naar de hoofdklasse bracht. Verwacht veel van Berkum komend seizoen. Aanvallend ingestelde ploeg\
CSV (Apeldoorn): tja, hoef ik je niet uit te leggen
DETO (Vriezenveen): goeie ploeg, met aantal uitblinkers (Ayan,Pastink). Waren altijd mooie derby's, op het scherpst van de snede
DVS‘33(Ermelo): deze ploeg moest en zou vorig seizoen direct weer naar de hoofdklasse. Goeie ploeg, alleen geen team. Allemaal individualisten. Wij wonnen daar uit met 0-3. Titelkandidaat
DZC‘68(?): geen idee
Go Ahead Kampen: luizenploeg. Vuile ploeg om tegen te spelen. ZZitten een aantal vieze spelers bij. Coutervoetbal
Horst FC (Ermelo): geen idee
OWIOS(Oldebroek): wisselende ploeg wij wonnen daar uit met geloof 0-7, maar onderschat ze niet.
Staphorst,: geen idee
SVZW(Wierden): het 'tweede ' van excelsior. Voetballen 5 man die net niet goed genoeg waren voor ons eerste. Redelijke ploeg
VSCO‘61(Oosterwolde): was promovendus. Hebben we het heel moeilijk tegen gehad. Verdedigend best goed

Zo dat ware ze dan. leuke competitie denk ik.

Voorspelling

DVS
Go Ahead Kampen
CSV
Unionist

Bericht door Unionist »

OWIOS is zo'n beetje de Angstgegner van Apeldoorn. Hoe goed CSV ook was, van OWIOS viel niet te winnen... TOen 'we' naar de hoofdklasse promoveerden, hing er een spandoek met de tekst "Nooit meer OWIOS".

Nou ja, we zien wel.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Veel succes. Als jullie in de buurt spelen (wierden etc.) kom ik wel even een kijkje nemen
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Veel succes. Als jullie in de buurt spelen (wierden etc.) kom ik wel even een kijkje nemen
Passief sporten... :,

Maareh.. tukker, voetbal je zelf ook wel eens?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Barryvrouw

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Passief sporten... :,

Maareh.. tukker, voetbal je zelf ook wel eens?
:D:D:D:D:D
Categorie: goede vragen
:,:,:,:,:,
Gesloten