BBQ for 2

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Bedankt opa J.

Als we nu es een lijstje maken van wie wat mee brengt?
Bijv.
Lecram:Biefstuk
Pim en/of Nicname: kipfilet
Maninne: spareribs
N.Donselaar:Worstjes
Parsifal:Gehaktballetjes of hamburgertjes
Gerrit de 2e: sateh vlees

Zomaar ff een greep uit de collectie;)

Ja maar het staat zo hebberig als je voor jezelf een heel pakket zou meebrengen en een ander wil zich wat nederiger opstellen en brengt maar een paar dingetjes mee :P
:?:? En de armste van de lijst laat je gelijk het duurste vlees meenemen :?:?

Solliciteer jij naar een ministerspost in het kabinet Balkendende ofzo?

;)

Ik neem overigens gewoon een gevarieerd pakket vlees mee van Lukas Klamer. Dat is goed vlees. Het gaat wel per kilo, maar vreest niet, dat komt gewoon op :bou:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Nog meer aanmeldingen?

De praktijk laat zien dat mensen die elkaar eenmaal (rond de BBQ) ontmoet hebben, elkaar niet zo heel snel meer in de haren vliegen op het forum (uitzonderingen daargelaten Jelle en Lecram ;)).

Kan geen kwaad dus elkaar eens in levende lijve te ontmoeten.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Adorote

Bericht door Adorote »

Wanneer mag dat OSW eetfeest wel dan zijn en waar,is het voor een uitgelezen groepje(waar ik me iets bij kan voorstellen) of voor iedereen toegankelijk.
nicname

Bericht door nicname »

't Zijn altijd de zelfde die reageren Pim. Degenen die je graag zou ontmoeten willen liever anoniem blijven. ZIjn misschien bang dat ze in een gesprek onder vier ogen niet meer uit hun woorden kunnen komen ;) Even een dogmatisch, informatief of theologisch verhaal typen en posten is natuurlijk veel makkelijker dan gewoon met iemand spreken. Dan heb je niet alles paraat.

Maar dat het heeel gezellig en GOED zou kunnen zijn elkaar in levende lijve te ontmoeten, dat gelooft niet iedereen.

(ik moet het ook nog zien trouwens, want je weet het in het echt heb ik lang niet zoveel praatjes :D)

Nic.
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door nicname
't Zijn altijd de zelfde die reageren Pim. Degenen die je graag zou ontmoeten willen liever anoniem blijven. ZIjn misschien bang dat ze in een gesprek onder vier ogen niet meer uit hun woorden kunnen komen ;) Even een dogmatisch, informatief of theologisch verhaal typen en posten is natuurlijk veel makkelijker dan gewoon met iemand spreken. Dan heb je niet alles paraat.

Maar dat het heeel gezellig en GOED zou kunnen zijn elkaar in levende lijve te ontmoeten, dat gelooft niet iedereen.

(ik moet het ook nog zien trouwens, want je weet het in het echt heb ik lang niet zoveel praatjes :D)

Nic.

Gaat toch niet op zo n dag om zware theologische discussie te hebben ,mag van mij,geen probleem, maar het gaat toch allereerst voor ontmoeting en gezelligheid bij een stuk vlees wijn bier karnemelk:D

[Aangepast op 6/8/04 door Adorote]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wanneer mag dat OSW eetfeest wel dan zijn en waar,is het voor een uitgelezen groepje(waar ik me iets bij kan voorstellen) of voor iedereen toegankelijk.
Voor aanvang van de BBQ wordt van je verlangd dat je een formulier ondertekent waarin je verklaart de 3 FvE volledig te onderschrijven, zoveel mogelijk in het zwart gekleed gaat, als vrouw geen broek draagt maar wel lang haar en als man een scheiding hebt op het oosten.

Verder niet, dus dat valt echt wel mee.

[Aangepast op 6/8/04 door Lecram]
Lecram

Bericht door Lecram »

....want je weet het in het echt heb ik lang niet zoveel praatjes :D

Nic.
Volgens mij Pim ook niet :D
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Voor aanvang van de BBQ wordt van je verlangt dat je een formulier ondertekent waarin je verklaart de 3 FvE vooledig te onderschrijven, zoveel mogelijk in het zwart gekleed gaat, als vrouw geen broek draagt maar wel lang haar en als man een scheiding hebt op het oosten.

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:eur
nicname

Bericht door nicname »

Voor aanvang van de BBQ wordt van je verlangt dat je een formulier ondertekent waarin je verklaart de 3 FvE vooledig te onderschrijven, zoveel mogelijk in het zwart gekleed gaat, als vrouw geen broek draagt maar wel lang haar en als man een scheiding hebt op het oosten.

Moet dat nou Lecram ;):mad:
Net mijn haar geknipt...wat is kort en wat is lang?? NEEEEEEEEEEEEEEE geen discussie hierover.
Lecram

Bericht door Lecram »

Net mijn haar geknipt...wat is kort en wat is lang?? NEEEEEEEEEEEEEEE geen discussie hierover.
Zo lang dat je haren in de saus op je bord bungelen als je aan het eten bent.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Wij eten met mes en vork Lecram.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim

Wij eten met mes en vork Lecram.
Wat banaal zeg :(:(
Majorca

Bericht door Majorca »

mag een scheiding op het westen ook?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
mag een scheiding op het westen ook?
Is die door de kerkenraad goedgekeurd? (met certificaat)
memento

Bericht door memento »

Ik hoop ook te komen. Als Jelle me tenminste aan het lijstje wil toevoegen :)
Plaats reactie