Vakantie 2004

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
ha, over 5 weken nog maar eens een keertje de beentjes strekken. Nog fijn een weekje richting Hintertux, en kijken of we het skiën nog niet verleerd zijn.
Hintertux

Afbeelding
Daar is het heel mooi! zo zag het er 18 juli 2002 nog uit... wel wat minder sneeuw, maar er werd nog wel geskied. Zeker de moeite waard, dat gebied. En als je in de zomer gaat, zou ik zeker een Z-ticet nemen, leuk als je gaat wandelen. Met de kabelbaan omhoog, en lopend terug. Dát is onze manier van vakantievieren... veel wandelen.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Snoetje

Bericht door Snoetje »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door marsm104
Goedzo, blijf daar, en kom dan aub niet op het OSW
He Marsm, iets minder mag wel hoor.

gedraag je
Ja, ok, ik zal me inhouden ... sorry ...
Marsm er zal vast wel een weekie of wat in zitten dat ik niet op het OSW (FORUM [size=-2]zet ik er zelf wel effe bij want dat was jij vergeten)[/size] zal verschijnen met mn paardenkop.....
Maar dan is Snoetje zeker weten weer back :D:sm
Jelle

Bericht door Jelle »

(((((( Daar is het heel mooi! zo zag het er 18 juli 2002 nog uit... wel wat minder sneeuw, maar er werd nog wel geskied. Zeker de moeite waard, dat gebied. En als je in de zomer gaat, zou ik zeker een Z-ticet nemen, leuk als je gaat wandelen. Met de kabelbaan omhoog, en lopend terug. Dát is onze manier van vakantievieren... veel wandelen. ))))))

Ik ken het, wij komen al een jaar of 12 regelmatig in Hintertux skien en verblijven dan in Lanersbach. Ik denk wel dat dit gebeid voor Snoetje een beetje te hoog en te stijl is. alhoewel je met vier voeten wel wat steviger staat dan met twee.

Vandaag vertrekken er aardig wat familie en bekende naar de wintersport,. Ik ben wel blij dat wij niet hoeven met deze enorme drukte daar, wat later is het veel rustiger. Maar het geeft toch wel wat onrust dat ik zelf niet kan gaan. Maar ja je kunt niet alles hebben he.
Het is wel een sport wat ik bijzonder graag doe, het is schitterend om door de bossen en over paden hele tochten te maken. Jammer dat wij dat in Nederland niet hebben. En oostenrijk is natuurlijk toch altijd een hele reis om heen en weer te karren.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Wij houden het nog maar op de zomer, en dan met name het wandelen. Ook dan is het leuk. Ik zie mezelf nog niet zomaar op een skie staan... ga ik hopeloos onderuit. Kom je in de zomer ook wel eens in dat gebied dan?
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja ik ken het ook wel van de zomer. de eerste keer dat wij het in de zomer zagen moesten we wel even goed kijken waar alles nu precies was.
Hekken en hekjes die je in de zomer ziet zijn in de winter door de vele sneeuw niet te zien. En hellingen met gras zien er toch anders uit dan de helling met sneeuw en liften.
Maar zeker in de zomer oko een mooi dal om te wandelen en de grotten bezichtigen van de gletscher.

En kom kom een jonge vet zoals jij moet toch wel op een paar ski-tjes kunnen blijven staan, zelf mij (als ouwe vent ) lukt dat:,:,:,
Snoetje

Bericht door Snoetje »

Ik denk wel dat dit gebeid voor Snoetje een beetje te hoog en te stijl is. alhoewel je met vier voeten wel wat steviger staat dan met twee.
Jelle... vraagje... heb je ooit een paard op skies gezien?! :pu
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Nou Snoetje, pak die kans, spring op de skies en laat een foto maken door je paard-genoten!
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Snoetje

Ik denk wel dat dit gebeid voor Snoetje een beetje te hoog en te stijl is. alhoewel je met vier voeten wel wat steviger staat dan met twee.
Jelle... vraagje... heb je ooit een paard op skies gezien?! :pu

Ja Ja, hij stond op glijers om in de sneeuw te glijden en als er geen sneeuw was kon men er op hobbelen.:,:,:,
Snoetje

Bericht door Snoetje »

Afbeelding

OOOOOOOH die... :D das mn achterneef
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Deze is niet meer zo actief...

[Aangepast op 21/2/04 door marsm104]
Snoetje

Bericht door Snoetje »

Marsm Soms kan je te ver gaan... Jij NU dus ook. Denk eens na over wat je schrijft... Stel... op dit forum zijn er mensen die met zo'n situatie te maken hebben.... In mijn nabije omgeving is dit bijna het geval.

Snoetje
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Wij hopen in de zomervakantie naar Oostenrijk te gaan! Super veel zin in!
Naar Walgrain, ligt in Salzburg!

Afbeelding
Ons schitterende vakantiehuis!

Afbeelding
Ons huis ligt in een dal

Afbeelding
Mooi eh... waarschijnlijk zal er geen sneeuw in de zomer liggen, of ergens in een hoog topje! (of zomersneeuw;))

'k Heb er zin in!

Groetjes,
Keverr!
D Jee

Bericht door D Jee »

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

tip: hengel en pc uitbuiten
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
tip: hengel en pc uitbuiten

Dat doe ik ook wel als ik geen vakantie heb :,:,:,:,
Plaats reactie