OSW meeting

Jelle

Bericht door Jelle »

Slot Loevestein, sluit je poorten het OSWridderkorps komt er aan, en we strijken jullie vaan, want OSW staat bovenaan.:D:u
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Slot Loevestein, sluit je poorten het OSWridderkorps komt er aan, en we strijken jullie vaan, want OSW staat bovenaan.:D:u
Zozozo als OSW een wedstrijd zou organiseren wie de beste slagzin had, kwam deze met stip binnen op nr1!!!:P:P:P:P:P:P:D:D:D:D:D
parsifal

Bericht door parsifal »

Laat het even duidelijk zijn dat ik de enige echte graalridder ben. Vortigern mag ook nog meedoen op het kasteel, maar dan heb je het echt gehad.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Jelle

Bericht door Jelle »

Parsifal jij mag dan ook voorop lopen bij de aanval, wij houden de slippen van je harnas wel vast.:D
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Volgens mij zijn de liefdekoorden bij deze meeting het meest gebruikte middel om de boel een beetje vol te krijgen.
Ja, ik hou erg veel van jou! :in
Je bent lief!! :in:in:in:in:in

:ki
Jelle

Bericht door Jelle »

Toch kunnen er nog meer mensen bij op de meeting.
Luitjes wie komen er nog meer?

geef nog even op bij de admins of de moderators
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Allemaal alvast de haaaaartelijke groeten van mij, want ik kan niet naar de meeting, wat ik ten zeerste betreur. Deze keer gaat: 'waar een wil is, is een weg' toch echt niet op.. :bu

Je zult het zonder mij moeten stellen,

Lydia
Jelle

Bericht door Jelle »

Valt me tegen hoor Lieneke, heb ik net voor iedereen koffie en een gebakkie besteld moet ik weer één koffie en gebak afbestellen. Of zal ik het laten staan voor een volgende meeting?

Wie geeft zich nog op voor deze gezellige bijeenkomst?
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Wie geeft zich nog op voor deze gezellige bijeenkomst?
nou uhhmm....

:D
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Valt me tegen hoor Lieneke, heb ik net voor iedereen koffie en een gebakkie besteld moet ik weer één koffie en gebak afbestellen. Of zal ik het laten staan voor een volgende meeting?
:! :D
wpv

Bericht door wpv »

Ik had me ook opgegeven, maar helaas. Bij nader inzien kan ik toch niet komen.
Jelle

Bericht door Jelle »

kan je bij nader inzien het andere niet afzeggen WPV? Zou een moeglijkheid kunnen zijn.;)

[Aangepast op 27/10/03 door Jelle]
Jelle

Bericht door Jelle »

Er is nog gelegenheid om zaterdag van mij een bak koffie met wat erbij te krijgen, maar dan moet je natuurlijk wel naar Loevestein komen.
Kom op mensen volgens mij kunnen er nog veel meer komen. Laat je eens van een andere kant zien en zie ook eens de anderen.
Elke keer weer is het gezellig om elkaar te ontmoeten.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ze hebben het wel héééél eng gemaakt nu hè, op Slot Loevestein!!!!

Compleet "opgeleukt" in Halloweensfeer........... :bou:

Ik zou er in ieder geval niet mee geconfronteerd willen worden.

Al die wicca-toestanden etc.

Brrrrr....... occult luchtje....................

Een 'breekje' van Breekijzertje
anna

Bericht door anna »

Ik kan niet komen, k heb volgende week tentamens en mijn oppaskids moeten zingen en heb beloofd om te komen luisteren...

Overigens een fijne dag. Zaterdag.
Plaats reactie