Hoelang wandelen? Uurtje? Of meer. Noem maar!
Meeting centraal
Re: Meeting centraal
Gelderse valei. Vlak bij jou.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Twee uur is heerlijk. Drie uur ook. Veel meer zal er niet inzitten;-)
Nou het is hier geen Gelderland hoor. Die fout heb ik al eens bij m'n schoonfamilie gemaakt. Daar konden ze niet mee lachen.
Maar als ze vlak bij mij woont kan ze wel meerijden hoor. Jij mag ook wel meerijden hoor. Net als Helma, Pierre27 en misschien nog wel anderen.
Heb jij dan zo'n grote auto?Hoopvol schreef: ↑03 dec 2024, 16:56Nou het is hier geen Gelderland hoor. Die fout heb ik al eens bij m'n schoonfamilie gemaakt. Daar konden ze niet mee lachen.
Maar als ze vlak bij mij woont kan ze wel meerijden hoor. Jij mag ook wel meerijden hoor. Net als Helma, Pierre27 en misschien nog wel anderen.
7 persoons auto dus jij kan er ook nog bijCvD schreef: ↑03 dec 2024, 17:49Heb jij dan zo'n grote auto?Hoopvol schreef: ↑03 dec 2024, 16:56Nou het is hier geen Gelderland hoor. Die fout heb ik al eens bij m'n schoonfamilie gemaakt. Daar konden ze niet mee lachen.
Alleen kan ik slecht lopen.Hoopvol schreef: ↑03 dec 2024, 19:447 persoons auto dus jij kan er ook nog bijCvD schreef: ↑03 dec 2024, 17:49Heb jij dan zo'n grote auto?Hoopvol schreef: ↑03 dec 2024, 16:56Nou het is hier geen Gelderland hoor. Die fout heb ik al eens bij m'n schoonfamilie gemaakt. Daar konden ze niet mee lachen.
Maar als ze vlak bij mij woont kan ze wel meerijden hoor. Jij mag ook wel meerijden hoor. Net als Helma, Pierre27 en misschien nog wel anderen.![]()
Wikipedia zegt dat de Gelderse Vallei niet alleen Gelderland beslaat: De Gelderse Vallei is een streek gelegen in Midden-Nederland. Het gebied ligt ruwweg tussen de Utrechtse Heuvelrug in het westen, een stukje Nederrijn in het zuiden, de Veluwe in het oosten en de Randmeren in het noorden. De Gelderse Vallei ligt voor twee derde in de provincie Gelderland, voor een derde in de provincie Utrecht en een heel klein stukje Noord-Holland in de gemeente Blaricum.
Fijn @Hoopvol! Alvast hartelijk dank.Hoopvol schreef: ↑03 dec 2024, 16:56Nou het is hier geen Gelderland hoor. Die fout heb ik al eens bij m'n schoonfamilie gemaakt. Daar konden ze niet mee lachen.
-
Op welke locatie wordt dit gehouden?
- Lilian1975
Lage Vuursche, En dan bij de Vuursche Boer pk eten. Na een wandeling. Tijden volgen nog. Zodat mensen er ook voor kunnen kiezen alleen met wandeling te komen.
Weet nog niet hoe iedereen 't.o.v. het winter wandelen staat vooraf
Deelnemers zover bekend en hoe en wat:
Mijzelf ( ook gerust dagtochten, dus ik vind alles best
Posthoorn ( rijdt met mij mee als er niemand uit haar omgeving gaat), wil uurtje lopen
DDD ( loopt max 3 uur, beschikking over auto)
Geytenbeekje
Hoopvol
Hendrien (rijjdt met Hoopvol mee..)
Laatst gewijzigd door Lilian1975 op 04 dec 2024, 08:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaan jullie echt in lv p eten bij dvb na een w? Waarom gebruiken mensen afkortingen en ook nog verkeerd?Lilian1975 schreef: ↑04 dec 2024, 07:54Lage Vuursche, En dan bij de Vuursche Boer pk eten. Na een wandeling. Tijden volgen nog. Zodat mensen er ook voor kunnen kiezen alleen met wandeling te komen.
- Lilian1975
Dat leg ik uit als je ook komt . Pk eten bij de VB i in LV na een ww.refo schreef: ↑04 dec 2024, 07:59Gaan jullie echt in lv p eten bij dvb na een w? Waarom gebruiken mensen afkortingen en ook nog verkeerd?Lilian1975 schreef: ↑04 dec 2024, 07:54Lage Vuursche, En dan bij de Vuursche Boer pk eten. Na een wandeling. Tijden volgen nog. Zodat mensen er ook voor kunnen kiezen alleen met wandeling te komen.

Pk met s of met s?