Ah ja, dat ligt wel dicht bij OGGiN denkSimon0612 schreef:Aanvaard! Ik weet dat ik soms direct en scherp ben maar ik probeer me altijd op de inhoud te richten. Al zal me dat ook niet altijd lukken denk ik. Ik kerk nu in een GGiN.HersteldHervormd schreef:Nogmaals excuus Simon, ik las het anders. Welk kerkverband kerk je op dit moment?Simon0612 schreef:Hallo Maurice, sorry dat het zo ging. Maar ik bedoelde met mijn reactie niet dat jij vooroordelen zou hebben. Ik snap jouw vraag ook. Mijn antwoord daarop is dat een donkere spijkerbroek prima kan, en de fiets geen probleem moet zijn. En dat zeg ik als ex OGGiN lid. Mijn reactie op de vooroordelen waren gericht op andere reacties waaronder die van HHK. Ik wens je een goede dienst zonder de zorgen over randzaken die hier uitvergroot worden.Mauries06 schreef:Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga inderdaad aankomende zondag voor het eerst naar de OGG Hendrik-Ido-Ambacht, zelfs voor het eerst naar een OGG. Ik ben inderdaad nog een jongere, en ik wil eens een keer een kijkje nemen in een OGG. Ik vroeg me daarom af, omdat ik me graag wil aanpassen aan de gebruiken daar en niet raar aangekeken wil worden (geen vooroordeel dus) welke kleding ik aan kon doen, en of ik op de fiets kon komen. Al die discussies die daaruit voortkomen hier is dan wel weer een beetje jammer natuurlijk, maar nogmaals bedankt voor jullie reacties.