Die grap heeft ondertussen een .....J.C. Philpot schreef:Oeps...Zeeuw schreef:Ik heeft een baard. Goed Nederlands ook.
Sorry, mijn baard moet voor mijn beeldscherm hebben gehangen dat ik dat niet zag.

Die grap heeft ondertussen een .....J.C. Philpot schreef:Oeps...Zeeuw schreef:Ik heeft een baard. Goed Nederlands ook.
Sorry, mijn baard moet voor mijn beeldscherm hebben gehangen dat ik dat niet zag.
Dat ligt er aan. Als je te kaapren wil varen...ejvl schreef:Het is geen halszaak, of toch wel
Dan moet je wel een grote zwarte baard hebben. En vergeet het ooglapje niet....Zeeuw schreef:Dat ligt er aan. Als je te kaapren wil varen...ejvl schreef:Het is geen halszaak, of toch wel
Jantje schreef:Het wordt hier steeds hariger blijkbaar.
Richting de aap. Omgekeerde evolutie.refo schreef:Het forum wordt wel werelds. 20 jaar geleden had 3% een baard. Nu al 36%. Waar gaat dat heen?
Het laatste!Zita schreef:Dragen al die gebaarde refomannen een baard omdat zij dat zien als een Bijbelse lijn of omdat het gewoon erg hip is op het moment?
Is het hip?Zita schreef:Dragen al die gebaarde refomannen een baard omdat zij dat zien als een Bijbelse lijn of omdat het gewoon erg hip is op het moment?
Hahaha mijn man draagt het al bijna zolang wij getrouwd zijn...Piet Puk schreef:Het laatste!Zita schreef:Dragen al die gebaarde refomannen een baard omdat zij dat zien als een Bijbelse lijn of omdat het gewoon erg hip is op het moment?
Nou je het zegt... de mensen gaan ook wat krommer lopen...Zeeuw schreef:Richting de aap. Omgekeerde evolutie.refo schreef:Het forum wordt wel werelds. 20 jaar geleden had 3% een baard. Nu al 36%. Waar gaat dat heen?
Hip zijn alleen de driedagenbaardjes of de hipsterbaarden met het daarbij behorende uiterlijk en mode.Zita schreef:Dragen al die gebaarde refomannen een baard omdat zij dat zien als een Bijbelse lijn of omdat het gewoon erg hip is op het moment?