Welk werk doet of welke opleiding volgt de Refoforummer?
-
Re: Welk werk doet of welke opleiding volgt de Refoforummer?
In het ziekenhuis en bij de dierenambulance
Vertegenwoordiger speciaal zaken bij een producent van vruchtensappen met als werkgebied België.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Haha, geen werk, dus ambtenaar.
Met een houten bureau?kasparov schreef:Haha, geen werk, dus ambtenaar.
waar is dit op gebaseerd?
Website laat zien dat ze van ma t/m vr werken en winkel is op za open.
Jammer dat zo iets opgeschreven wordt.
Bedoeld werd dat de posting op zondag werd gedaan.CvdW schreef:waar is dit op gebaseerd?
Zoals onlangs nog gezegd: dat is niet de bedoeling. Posting dus verwijderd.
-
Sinds een jaar sociaal maatschappelijk werker. Daarvoor Wmo-consulent.
Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
Ik had in het verleden heel veel prekenbandjes gekocht, maar ook zelf opgenomen. Destijds was dat gemakkelijk: Gewoon met een microfoontje voor de kerktelefoon. Er staan dan soms wel een paar bijgeluiden op, meest mijn vader die de psalmen meezingt. Ik had en heb er honderden. Meest van ds. Bregman, ds. Mijnders, ds. Mol, ds. Karels, maar ook van vele anderen en ook van buiten de GG van Hervormd tot OGG. De meeste zijn intussen gedigitaliseerd. Ik heb nooit geweten waartoe ik ze opgenomen had. Alleen voor mezelf dan. Nu heb ik een buurman, ongeneselijk ziek, en die weet dat ik die bandjes heb. Nu hij niet meer naar de kerk kan en bij tijden aan bed is gebonden mogen ze nog dienst doen. De man heeft geen internet, maar nog wel een cassetterecorder... Zo weet je niet altijd waartoe iets dienen kan.Zita schreef:Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mooi om dit te lezen!-DIA- schreef:Ik had in het verleden heel veel prekenbandjes gekocht, maar ook zelf opgenomen. Destijds was dat gemakkelijk: Gewoon met een microfoontje voor de kerktelefoon. Er staan dan soms wel een paar bijgeluiden op, meest mijn vader die de psalmen meezingt. Ik had en heb er honderden. Meest van ds. Bregman, ds. Mijnders, ds. Mol, ds. Karels, maar ook van vele anderen en ook van buiten de GG van Hervormd tot OGG. De meeste zijn intussen gedigitaliseerd. Ik heb nooit geweten waartoe ik ze opgenomen had. Alleen voor mezelf dan. Nu heb ik een buurman, ongeneselijk ziek, en die weet dat ik die bandjes heb. Nu hij niet meer naar de kerk kan en bij tijden aan bed is gebonden mogen ze nog dienst doen. De man heeft geen internet, maar nog wel een cassetterecorder... Zo weet je niet altijd waartoe iets dienen kan.Zita schreef:Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?[/quoteZita schreef:GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
Dat ligt er aan.
Er is hier veel belangstelling voor de preken van ds. Karens, ds. Karels, ds. P. Blok, ds. van Dieren, ds Venema, ds. Lamain.
Maar die van ds. Harinck, ds. Moens, ds Meeuse e.a. blijven nogal eens liggen.
We hebben daar o.a. complete catechismuspreken van ds. Moens en ds Hogchem. maar ook veel bijbellezingen.
Dat ds. Moens nogal eens "nogal eens blijft liggen" vind ik wat vreemd. Ik heb er zelf ook nog wat cd's van.GerGem schreef:Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?[/quoteZita schreef:GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
Dat ligt er aan.
Er is hier veel belangstelling voor de preken van ds. Karens, ds. Karels, ds. P. Blok, ds. van Dieren, ds Venema, ds. Lamain.
Maar die van ds. Harinck, ds. Moens, ds Meeuse e.a. blijven nogal eens liggen.
We hebben daar o.a. complete catechismuspreken van ds. Moens en ds Hogchem. maar ook veel bijbellezingen.
Hier preekte hij een paar keer in de vacante periodes in West. Het zal dus intussen wel meer dan vier jaar geleden zijn.
Ook een beetje offtopic, maar als er nog cassettebandjes van ds. A.F. Honkoop ofZita schreef:Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
ds. C. van Krimpen zijn hoor ik het graag via PB
Ik heb een stuk of tien (weet het niet precies) preken van ds. van Krimpen op mijn pc staan.TSE schreef:Ook een beetje offtopic, maar als er nog cassettebandjes van ds. A.F. Honkoop ofZita schreef:Offtopic, maar cassettebandjes: loopt dat nou nog een beetje?GerGem schreef: Verder ben ik als vrijwilliger actief bij Kringloopwinkel in Goes tussen de cassettebandjes.
ds. C. van Krimpen zijn hoor ik het graag via PB