Ach, ze zijn aardig aan het opruimen. Binnen een jaar of zes moet een kwart van het personeel de deur uitgewerkt zijn. Maar of dat genoeg is om er weer een winstgevend bedrijf van te maken is zeer de vraag. Volgens proberen ze dat door allerlei andere bedrijven op te kopen of uit de markt te drukken.eilander schreef:Het is m.i. ook goed dat Erdee een commercieel bedrijf is.
Natuurlijk levert dit spanning op, bij b.v. het advertentiebeleid. Maar dat is ook niet te voorkomen.
Erdee
Re: Erdee
Op artikelen zoals de oliebollentest zit ik absoluut niet te wachten.
Wel op artikelen zoals in de zaterdagbijlage. Ik vind het ook een beetje flauw - eerlijk gezegd - om van een krant die zich richt op de breedte van de reformatorische gezindte te verlangen dat het allemaal precies geweldig is.
En met breedte bedoel ik ook: van hoog tot laag opgeleid.
Wel op artikelen zoals in de zaterdagbijlage. Ik vind het ook een beetje flauw - eerlijk gezegd - om van een krant die zich richt op de breedte van de reformatorische gezindte te verlangen dat het allemaal precies geweldig is.
Oliebollentest kan niet meer, dat doet het AD al jaren lang.eilander schreef:Op artikelen zoals de oliebollentest zit ik absoluut niet te wachten.
Ik noemde een voorbeeld waarin een krant zich kan onderscheiden.
Nu is het een algemene krant, maar alleen voor een reformatorische achterban interessant, of voor mensen die sympathie hebben voor.
Als ze iets "hoger" inzetten, dus een kwaliteitskrant meer willen zijn, trek je ook lezers uit andere kringen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vroeger las je in jaarverslagen altijd over de controle van de SRP. Daar lees je in feite al jaren nietMister schreef:Wat bedoel je nu concreet?-DIA- schreef:Maar het gaat wel ten koste van principes waar men vroegen niet aan dacht om die los te laten.eilander schreef:Het is m.i. ook goed dat Erdee een commercieel bedrijf is.
Natuurlijk levert dit spanning op, bij b.v. het advertentiebeleid. Maar dat is ook niet te voorkomen.
meer van.
De SRP had toen zeker een goed richtsnoer. Als we een krant van nu inzien staan er afbeeldingen
in en een woordgebruik wat in de eerste jaren niet gebeurde.
Ergens is er wel een wissel om gegaan. Ik denk vooral na het vertrek van dr. C.S.L. Janse.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Het is weinig concreet. Uiteraard schrijft men in het RD niet meer in de taal van de jaren zeventig.-DIA- schreef:Vroeger las je in jaarverslagen altijd over de controle van de SRP. Daar lees je in feite al jaren nietMister schreef:Wat bedoel je nu concreet?-DIA- schreef:Maar het gaat wel ten koste van principes waar men vroegen niet aan dacht om die los te laten.eilander schreef:Het is m.i. ook goed dat Erdee een commercieel bedrijf is.
meer van.
De SRP had toen zeker een goed richtsnoer. Als we een krant van nu inzien staan er afbeeldingen
Ergens is er wel een wissel om gegaan. Ik denk vooral na het vertrek van dr. C.S.L. Janse.
Afbeelding zou ik me soms nog wat bij kunnen voorstellen.
Mister schreef:Het is weinig concreet. Uiteraard schrijft men in het RD niet meer in de taal van de jaren zeventig.-DIA- schreef:Vroeger las je in jaarverslagen altijd over de controle van de SRP. Daar lees je in feite al jaren nietMister schreef:
Wat bedoel je nu concreet?
meer van.
Afbeelding zou ik me soms nog wat bij kunnen voorstellen.
Kijk ook eens naar de keuze van de meditaties.
Veruit de meeste zijn van de nu populaire nieuw-reformatorische richting.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
-
Nog even, en ik zie kansen voor een Hersteld (of Herzien) Reformatorisch Dagblad.
Hier beneden is het niet.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik kan er niks van zeggen, want kan nog steeds het Erdee niet lezen...
En krijg geen reactie op mijn emails van het Erdee...
En krijg geen reactie op mijn emails van het Erdee...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Grappig dit. Persoonlijk vind ik het RD heel prettig om te lezen de laatste tijd.
Het wordt wat meer opinie, en wat minder een nieuwsblad.
Net als andere kranten.
Het jammere vind ik dat ik als trouwe papieren abonnee die geregeld ook de online artikelen lees, straks niet meer de artikelen online kan lezen. Je zou zeggen dat kost niets extra's, je betaald voor de krant, voor het nieuws, en je leest ze gewoon op verschillende manieren. Die keuze vind ik zeer klantonvriendelijk.
Net als andere kranten.
Het jammere vind ik dat ik als trouwe papieren abonnee die geregeld ook de online artikelen lees, straks niet meer de artikelen online kan lezen. Je zou zeggen dat kost niets extra's, je betaald voor de krant, voor het nieuws, en je leest ze gewoon op verschillende manieren. Die keuze vind ik zeer klantonvriendelijk.
Eens met elke zin van deze post!Wilhelm schreef:Grappig dit. Persoonlijk vind ik het RD heel prettig om te lezen de laatste tijd.
Net als andere kranten.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik heb zelf ook het liefst alles gratis; dat vooropgesteld.
Maar vanuit EMG is het wel logisch: je koopt óf de papieren krant óf de digitale editie. Of beide, dat lam ook, maar dan betaal je voor beide.
Maar vanuit EMG is het wel logisch: je koopt óf de papieren krant óf de digitale editie. Of beide, dat lam ook, maar dan betaal je voor beide.
Nee het RD gaat wat afpakken wat we eerder wel hadden.Tiberius schreef:Ik heb zelf ook het liefst alles gratis; dat vooropgesteld.
Of je moet er opeens extra voor gaan betalen.
Omdat je als papieren-abo altijd ook een epaper kon inzien, las ik het RD vaak al rond een uur of 13.00. Of als je even niet op de plek komt waar de papieren editie ligt.Wilhelm schreef:Nee het RD gaat wat afpakken wat we eerder wel hadden.Tiberius schreef:Ik heb zelf ook het liefst alles gratis; dat vooropgesteld.
Ik snap de move van EMG prima, maar het doet wat vreemd aan als men louter als argumentatie gebruikt dat de unieke content voor mij als trouwe abonnee goed beschermd moet worden. Laat die hondstrouwe abonnee daar dan ook wat voor terug krijgen.
Ik zag ook dat het weekend-abo ook verdwijnt. Ik ken nogal wat mensen die dat hebben: doordeweeks alleen digitaal en op vr en za ook op papier. Volgens mij moet je dan nu 2 abo's gaan nemen: digitaal en weekend-plus. Al met al wordt de krant gewoon fors duurder, en duur was ze al.
Wat ik me afvraag: een papieren krant kun je samen lezen; kan dat bij een digitaal abo ook?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wees blij dat je het eerder gratis kreeg.Wilhelm schreef:Nee het RD gaat wat afpakken wat we eerder wel hadden.Tiberius schreef:Ik heb zelf ook het liefst alles gratis; dat vooropgesteld.