Wat is er zo bijzonder aan? Ik ken wel meer kerkverbanden die de Schrift met de 3FvE gezaghebbend achten....Oorspronkelijk gepost door Klomp
Hervormde wijkgemeente van bijzondere aard 'Rehobôth' te Hollandscheveld
http://www.rehoboth-hollandscheveld.nl/
[Aangepast op 1/4/05 door Klomp]
Waar en naar welke kerk ga jij?
- Miscanthus
-
- Contacteer:
De Hervormde wijkgemeente Elim te Hendrik Ido Ambacht
- FlyingEagle
ja, omdat er altijd maar een de slechtste kan wezen en nooit twee. snappie, en wat dan de slechtste is, ja daar laat ik me niet overuit. Dat mag jij of anderen zelf invullen. hahahaOorspronkelijk gepost door Daphneohja?!Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Afgewezen
De slechtste kerk van Nederland!
Dat kan er mee 1 wezen!!!!!!
[Aangepast op 23/5/05 door Daphne]
diplomatiek!!!! :uOorspronkelijk gepost door Jelleja, omdat er altijd maar een de slechtste kan wezen en nooit twee. snappie, en wat dan de slechtste is, ja daar laat ik me niet overuit. Dat mag jij of anderen zelf invullen. hahahaOorspronkelijk gepost door Daphneohja?!Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Afgewezen
De slechtste kerk van Nederland!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:, :,Oorspronkelijk gepost door Daphnediplomatiek!!!! :uOorspronkelijk gepost door Jelleja, omdat er altijd maar een de slechtste kan wezen en nooit twee. snappie, en wat dan de slechtste is, ja daar laat ik me niet overuit. Dat mag jij of anderen zelf invullen. hahahaOorspronkelijk gepost door Daphneohja?!Oorspronkelijk gepost door Jelle
En toch waardeer ik ut wel :kiOorspronkelijk gepost door Jelle:, :,Oorspronkelijk gepost door Daphnediplomatiek!!!! :uOorspronkelijk gepost door Jelleja, omdat er altijd maar een de slechtste kan wezen en nooit twee. snappie, en wat dan de slechtste is, ja daar laat ik me niet overuit. Dat mag jij of anderen zelf invullen. hahahaOorspronkelijk gepost door Daphne ohja?!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."