Het grootste gezin van Nederland!?
Toch denk ik dat Mariken een punt heeft. Ik denk dat je alleen Ritalin mag geven als plaatsvervanger van de ouder, bijvoorbeeld als het kind altijd om elf uur 's morgens een pilletje nodig heeft. Op eigen houtje lijkt me niet verantwoord.
Ik snap niet goed hoe Barryvrouw aan een voorraadje komt. Vertel eens?
Be yourself, there are plenty of others.
Misschien spaart ze haar eigen pilletjes op:)Oorspronkelijk gepost door Marjan
Toch denk ik dat Mariken een punt heeft. Ik denk dat je alleen Ritalin mag geven als plaatsvervanger van de ouder, bijvoorbeeld als het kind altijd om elf uur 's morgens een pilletje nodig heeft. Op eigen houtje lijkt me niet verantwoord.
Oorspronkelijk gepost door takkieMisschien spaart ze haar eigen pilletjes op:)Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zou heel goed kunnen:);)
-
-
't ventje is onuitputtelijk!Oorspronkelijk gepost door LecramJe mag dat ventje in je handtekening weleens een pilletje geven.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Ik meng me er maar niet verder in.
Weet wel dat ik niet strafbaar ben! Toestemming heb.
Wat een angst zeg, hier op dit forum. Denk je nu echt dat BV een grote pot vol elke dag uitdeelt?
1 als jij geen medische achtergornd hebt en geen familie van een kind hebt en geen doktersvoorschrift hebt ontvangen dan overtreed je wel degelijk de wet.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Wat een angst zeg, hier op dit forum. Denk je nu echt dat BV een grote pot vol elke dag uitdeelt?
2 voor mij heeft dit niet zozeer met angst te maken, wel met integriteit. en in de verte ook nog met het je houden aan de wet (wat je juist als christen ook geacht wordt om te doen!)
-
Alsjeblieft laat ik je de door jouw gequote posting van mij nog eens geven. Dan kun je die nog een keer lezen.Oorspronkelijk gepost door Mariken1 als jij geen medische achtergornd hebt en geen familie van een kind hebt en geen doktersvoorschrift hebt ontvangen dan overtreed je wel degelijk de wet.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
2 voor mij heeft dit niet zozeer met angst te maken, wel met integriteit. en in de verte ook nog met het je houden aan de wet (wat je juist als christen ook geacht wordt om te doen!)
Je laatste 'terechtwijzing' zal ik maar even over heen lezen. Oordeel jij zo makkelijk over wat een christen mag en niet mag? Gevaarlijk pad begeef je je dan op!!!Weet wel dat ik niet strafbaar ben! Toestemming heb.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.