Er zat een scheur in zijn meniscus; de 'flap' die los hing hebben ze nu operatief verwijderd.
Hij koos voor ruggenprik i.p.v. narcose; hij heeft voor de kinders een deel van de ingreep gefilmd
(tot grote hilariteit van het verplegend personeel)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een megastrijk, de keuken en wc, boodschappen, evaluatie bijbelweek, koken, administratie, vanavond even wat dingen regelen voor familiedagje. Tussendoor flessen geven en luiers verschonen en zoon omrollen die wel naar zijn buik kan, maar nog niet terug....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens schreef:Vandaag is het tuinhuisje uitgeruimd.
Wederom een rit naar de vuilstort en de kringloop.
Vanavond begint de zeilcompetitie weer dus straks weer aan boord en lekker zeilen.
Het was geweldig gisteravond.
De resolutie is te groot om hier nier te zetten maar zie onderstaande link.
Je zou vanaf het dek er uren naar kunnen kijken maar het zijn slechts momentopnamen.
Net naar Schiphol geweest, ik kan er maar niet aanwennen.
n Beetje rommelen in huis.
Straks even n bosje bloemen bij m'n schoonouders brengen.
Vanavond iets ophalen in Soest.
Daarna even naar een kennis.
Vind je 29 kleuters veel of 29 kinderen in 1 klas?
Ik heb met 38-39 in 1 klas gezeten. De leraar grapte, als er één kwam hij er vandoor ging, maar er kwam er geen bij en hij kon goed orde houden.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Vind je 29 kleuters veel of 29 kinderen in 1 klas?
Ik heb met 38-39 in 1 klas gezeten. De leraar grapte, als er één kwam hij er vandoor ging, maar er kwam er geen bij en hij kon goed orde houden.
Ik met 42 kinders in een lokaal (als leerling dan hè, gelukkig niet als docent . Groep 7 en 8 bij elkaar, want een klas van twintig leerlingen scheen te klein te zijn om een lokaal en een leerkracht te krijgen. Het ging perfect.