hmm, dat herken ikJolandaOudshoorn schreef:een onbedwingbare trek heb in allerlei lekkere dingen?

neem iets wat echt vult, anders blijf je eten
hmm, dat herken ikJolandaOudshoorn schreef:een onbedwingbare trek heb in allerlei lekkere dingen?
Dan moet ik je teleurstellen: de O doet niet mee.Mister schreef:Zodra mijn kerkverband aan de beurt is koop ik een nieuwe auto...
Over verzuiling gesproken!Mister schreef:Mogelijk kunnen kerkverbanden hele series kopen? 01-GGN-1 tot en met 99-GGN-9 zijn volgens mij helaas al uitgegeven.
Zodra mijn kerkverband aan de beurt is koop ik een nieuwe auto...
Sorry, maar de O zit er níet in. (tekent vast een stukje van de galg)Tiberius schreef:Dan moet ik je teleurstellen: de O doet niet mee.Mister schreef:Zodra mijn kerkverband aan de beurt is koop ik een nieuwe auto...
Ok, dacht altijd dat jij OGG bent.Mister schreef:Sorry, maar de O zit er níet in. (tekent vast een stukje van de galg)Tiberius schreef:Dan moet ik je teleurstellen: de O doet niet mee.Mister schreef:Zodra mijn kerkverband aan de beurt is koop ik een nieuwe auto...
wat let je?JolandaOudshoorn schreef:een onbedwingbare trek heb in allerlei lekkere dingen?
Auto schreef:MENSEN LAAT MAAR wie op http://www.rdw.nl kijkt zie de laatst uitgeven kentekens en daar zag ik GKV staan. In Nederland krijgt een auto een kenteken toegewezen, dus de kans dat je er 1 krijgt die je precies wilt is heel erg klein.
Natuurlijk wel mogelijk ...........
wat een gezeur opeens over kerkistisch
met een djudith schreef:...dat ik net lekker getekent(schrijf je het nou met d of t) heb.....
Dankje, wist het echt even niet meerhmprff schreef:met een djudith schreef:...dat ik net lekker getekent(schrijf je het nou met d of t) heb.....
tip: maak er zo'n soort zinnetje van: de getekende kleurplaat ofzo. want de getekente kleurplaat klinkt niet.
ik wel..... zaterdag hopende kinderen van mijn vrienden (in totaal zo'n 20) mijn verjaardag te komen vieren, het zou zo heerlijk zijn als dat buiten konjvdg schreef:.....het regenachtig is, de vooruitzichten niet goed zijn, en ik DV vrijdag aan een weekje vakantie in NL hoop te beginnen......
.....ik me daarover niet echt zorgen maak.......
.....je gezelligheid en vakantievreugde niet afhangt van het weer.......