Dat ik weer buiten kan zitten.
Van liefde

nu maak je mij wel heel nieuwsgierig! Maar in ieder geval heel veel vreugde toegewenstWilma van den Berg schreef:Van een buitengewone beslissing die we vandaag voor 11.00 uur moeten maken
dit klinkt best wel raadselachtig..Wilma van den Berg schreef:Van een buitengewone beslissing die we vandaag voor 11.00 uur moeten maken
't Valt op zich aardig mee hoor. Het is net hoe je er zelf tegenover staat. Maar inmiddels is de beslissing al gemaakt...Negatief uitgepakt terwijl het positief washenriët schreef:dit klinkt best wel raadselachtig..Wilma van den Berg schreef:Van een buitengewone beslissing die we vandaag voor 11.00 uur moeten maken
succes met t nemen van de beslissing...
Wilma van den Berg schreef:'t Valt op zich aardig mee hoor. Het is net hoe je er zelf tegenover staat. Maar inmiddels is de beslissing al gemaakt...Negatief uitgepakt terwijl het positief washenriët schreef:dit klinkt best wel raadselachtig..Wilma van den Berg schreef:Van een buitengewone beslissing die we vandaag voor 11.00 uur moeten maken
succes met t nemen van de beslissing...![]()
ik weet t inmiddelshelma schreef:Wilma van den Berg schreef:'t Valt op zich aardig mee hoor. Het is net hoe je er zelf tegenover staat. Maar inmiddels is de beslissing al gemaakt...Negatief uitgepakt terwijl het positief washenriët schreef:dit klinkt best wel raadselachtig..Wilma van den Berg schreef:Van een buitengewone beslissing die we vandaag voor 11.00 uur moeten maken
succes met t nemen van de beslissing...![]()
nou word ik helemaal nieuwsgierig
nee Jet, laat 't maar zo....Vrouwen onder elkaar, 't wil wat. Maar ik denk dat mijn wederhelft het niet zo fijn zou vinden dat 't verder gaat dus dan doe ik het ook zeker niet. Helma, niet persoonlijk bedoeld, integendeel!!!henriët schreef:ik weet t inmiddelshelma schreef:
nou word ik helemaal nieuwsgierig![]()
maar ja, ik weet niet of ik het wel zeggen mag, dus ja, ik sluit mn mond..
helma, ze houdt gewoon van je, you see!Wilma van den Berg schreef:nee Jet, laat 't maar zo....Vrouwen onder elkaar, 't wil wat. Maar ik denk dat mijn wederhelft het niet zo fijn zou vinden dat 't verder gaat dus dan doe ik het ook zeker niet. Helma, niet persoonlijk bedoeld, integendeel!!!henriët schreef:ik weet t inmiddelshelma schreef:
nou word ik helemaal nieuwsgierig![]()
maar ja, ik weet niet of ik het wel zeggen mag, dus ja, ik sluit mn mond..![]()