Je verjaardag.....Auto schreef:Mensen, allemaal hartelijk bedankt voor jullie wensen, bemoedigingen, etc het doet me erg goed!

Je verjaardag.....Auto schreef:Mensen, allemaal hartelijk bedankt voor jullie wensen, bemoedigingen, etc het doet me erg goed!
huisman schreef:Je verjaardag.....Auto schreef:Mensen, allemaal hartelijk bedankt voor jullie wensen, bemoedigingen, etc het doet me erg goed!
Ik zie nu de felicitaties pas hier.. Bewijst je gelijk wel een beetje ;-)huisman schreef:Jongere van harte gefeliciteerd (je mag wel wat vaker op het RF komen )
Hier sluit ik me van harte bij aan! (overigens ook voor de andere 2 jarigen, maar weet niet of die nog op het forum komen)Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
En wens je des HEEREN Zegen van harte toe!!!
Bij deze sluit ik mij bij deze wens aan.Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
huisman schreef:Bij deze sluit ik mij bij deze wens aan.Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Hier heb ik niets aan toe te voegen!!Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Daar sluit ik mij ook bij aan!Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
-DIA- schreef:Daar sluit ik mij ook bij aan!Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
En ik ook!Afgewezen schreef:-DIA- schreef:Daar sluit ik mij ook bij aan!Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
oesterschelpje schreef:En ik ook!Afgewezen schreef:-DIA- schreef:Daar sluit ik mij ook bij aan!Oude-Waarheid schreef:Maria van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.