Hoe is je stemming op dit moment?

-DIA-

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door -DIA- »

Bedroefd... twijfelmoedig...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
jvdg

Bericht door jvdg »

Verdrietig.

Ik heb me gemengd in de discussie over het bestaan van onze God op het forum waarop Luther actief is geworden.
De reacties zijn vreselijk, de bagger die er over ons wordt uitgestort, daarover wil ik niet verhalen.
Uit vrees dat Gods Naam gelasterd wordt durf ik zelfs (nog) niet heen te wijzen naar de Heere Jezus.
De hoon die over mij wordt uitgestort deert me niet, maar dat komt vooral omdat discussies op fora anoniem worden gevoerd.
Wat me wel deert is dat God en de Bijbel op een brute manier worden geschoffeerd.

Ik moet zeggen dat Luther zich geduldig en vriendelijk verweert als een leeuw, maar noch Luther, noch ik, krijgen ook maar een voetje aan de grond.

Ik meen, hoe erg het ook klinkt, het stof van mijn voeten af te moeten schudden, en er mee op te houden.

't Is m.i. zo erg dat ik jullie adviseer daar maar geen "kijkje" te gaan nemen, het zou schadelijk voor je ziel en geloofsleven kunnen zijn.

Maar wat me echt verdriet is dat deze opponenten ook een ziel hebben, en zich eens moeten verantwoorden voor de God die ze verwerpen.
Ik ben geen haar beter, integendeel, maar ik ben zeer bevoorrecht dat ik me op het erf van Gods verbond mag bevinden.
Wat een Genade!
En die Genade wens ik ook deze Godloochenaars toe.
Maar ik moet met Mozes stamelen niet wel ter tale te zijn......
-DIA-

Bericht door -DIA- »

jvdg schreef:Verdrietig.

Ik heb me gemengd in de discussie over het bestaan van onze God op het forum waarop Luther actief is geworden.
De reacties zijn vreselijk, de bagger die er over ons wordt uitgestort, daarover wil ik niet verhalen.
Uit vrees dat Gods Naam gelasterd wordt durf ik zelfs (nog) niet heen te wijzen naar de Heere Jezus.
De hoon die over mij wordt uitgestort deert me niet, maar dat komt vooral omdat discussies op fora anoniem worden gevoerd.
Wat me wel deert is dat God en de Bijbel op een brute manier worden geschoffeerd.

Ik moet zeggen dat Luther zich geduldig en vriendelijk verweert als een leeuw, maar noch Luther, noch ik, krijgen ook maar een voetje aan de grond.

Ik meen, hoe erg het ook klinkt, het stof van mijn voeten af te moeten schudden, en er mee op te houden.

't Is m.i. zo erg dat ik jullie adviseer daar maar geen "kijkje" te gaan nemen, het zou schadelijk voor je ziel en geloofsleven kunnen zijn.

Maar wat me echt verdriet is dat deze opponenten ook een ziel hebben, en zich eens moeten verantwoorden voor de God die ze verwerpen.
Ik ben geen haar beter, integendeel, maar ik ben zeer bevoorrecht dat ik me op het erf van Gods verbond mag bevinden.
Wat een Genade!
En die Genade wens ik ook deze Godloochenaars toe.
Maar ik moet met Mozes stamelen niet wel ter tale te zijn......

Het is overal een teken dat christenen niet meer worden geduld.
Ik kan dit ook niet anders zien, in de hele context van alles wat er thans in de wereld in de godsdienst plaats vindt,
als een teken dat de tijd nabij is, waaravan gezegd is dat degenen die nog willen leven naar Gods getuigenissen,
vervolgd zullen worden om het Woord en de Getuigenis van Jezus Christus.

Let ook op de tekenen der tijden, die liegen niet...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
henriët

Bericht door henriët »

-DIA- schreef:Bedroefd... twijfelmoedig...
Houd aan, grijpt moed!...........
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
*girly*

Bericht door *girly* »

Op zich wel goed, 't is alleen zo irritant dat ik nog enorm sta te twijfelen of ik wel of niet ga werken...Moet het dan eigks binnen nu en een kwartier weten :banghead
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

*girly* schreef:Op zich wel goed, 't is alleen zo irritant dat ik nog enorm sta te twijfelen of ik wel of niet ga werken...Moet het dan eigks binnen nu en een kwartier weten :banghead
Je hebt nog pijn als je rechtop loopt? Je belast met werken juist het pijnlijke deel? dan thuisblijven!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

:love en voel me heel gelukkig (ondanks m'n gehoorgangontsteking). Heerlijk met m'n moeder een half uur aan de telefoon gezeten. Gewoon even lekker gekletst. En mijn nichtje (van 3) die me belde dat ze het niet leuk vondt dat ik niet kon komen spelen. aaaah zo zielig. Het is zo'n lekker wijffie. En dat maakt je ook wel weer vrolijk.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Droevig als je dit ziet: http://www.voltooidleven.nl/
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Beter als afgelopen dagen, ben weer aan het opknappen :super
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:Beter als afgelopen dagen, ben weer aan het opknappen :super
wat ontzettend fijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

:)
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

afwachtend... ik heb net een toets gehad en kzou niet weten wat ik ervan moet denken... :nonnon
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

oooo kben zoooo blij!!! kheb un super moeilijke toets van vorige week gwoon gehaald!!!! egt wat een wonder!!! :yahoo :yahoo :yahoo
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
henriët

Bericht door henriët »

ber10e schreef:oooo kben zoooo blij!!! kheb un super moeilijke toets van vorige week gwoon gehaald!!!! egt wat een wonder!!! :yahoo :yahoo :yahoo
heeeeeerlijk!
Lourens

Bericht door Lourens »

Moe en rozig, maar wel een voldaan gevoel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gesloten