Auto schreef:--- dat er straks auto's rondrijden met het volgende kenteken 05-GKV-9
--- dat dat niet leuk is voor degenen die horen bij een ander kerkverband
doe niet zo kerkistisch

Auto schreef:--- dat er straks auto's rondrijden met het volgende kenteken 05-GKV-9
Er kan toch maar 1 auto met dat kenteken rondrijden? Anders lijkt het me echt heel verwarrend. Of krijgt ieder merk auto zo'n nummer?Auto schreef:--- dat er straks auto's rondrijden met het volgende kenteken 05-GKV-9
jan03 schreef:In de eerste plaats vind ik het inderdaad redelijk kerkistich, maar het is toch zo dat, als we maar lang genoeg wachten er ook vanzelf op een bepaald moment bijvoorbeeld HHK op de nummerborden verschijnt (of GGN, PKN etc)?
Tja, dat moet je aan Auto vragen. Die plaatste dat bericht over GKV. Toen vroeg ik me jouw vraag ook al af..albion schreef:jan03 schreef:In de eerste plaats vind ik het inderdaad redelijk kerkistich, maar het is toch zo dat, als we maar lang genoeg wachten er ook vanzelf op een bepaald moment bijvoorbeeld HHK op de nummerborden verschijnt (of GGN, PKN etc)?
So what???
helma schreef:Auto schreef:--- dat er straks auto's rondrijden met het volgende kenteken 05-GKV-9
doe niet zo kerkistisch
Grijns, ik en kerkistisch dat is nieuw voor me.helma schreef:Auto schreef:--- dat er straks auto's rondrijden met het volgende kenteken 05-GKV-9
doe niet zo kerkistisch
Uhm........... jij begon!Auto schreef:MENSEN LAAT MAAR wie op http://www.rdw.nl kijkt zie de laatst uitgeven kentekens en daar zag ik GKV staan. In Nederland krijgt een auto een kenteken toegewezen, dus de kans dat je er 1 krijgt die je precies wilt is heel erg klein.
Natuurlijk wel mogelijk ...........
wat een gezeur opeens over kerkistisch
sjooo.... heerlijk, ik ga spontaan gapen hier.hmprff schreef:- ik net uit mn bed kom rollen