Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- J.C. Philpot
Ehm als dat zo is zit ik er grandioos naast. Ik weet alleen dat Ma Vis rond deze tijd is uitgerekend en dat het dus wel eens om een echt guppie zou kunnen gaan....Nou weet ik het ook niet meer....Kislev schreef:Zeg, we hebben het hier toch over een visje, of zit ik er naastvlinder schreef:Ma Vis,
Van harte gefeliciteerd hoor! Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van je guppie!
Enne Es, ook gefeli....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg
Sterkte Rens, hopelijk mag alles meevallen...Rens schreef:"aanwinst": een totaal gebrek aan eetlust door de spanning in afwachting van de bloeduitslagen, morgenochtend......kon niet per telefoon afgehandeld worden, moet persé op het spreekuur van de arts komen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
'k Neem maar aan dat het het bovenstaande van toepassing isvlinder schreef:Ehm als dat zo is zit ik er grandioos naast. Ik weet alleen dat Ma Vis rond deze tijd is uitgerekend en dat het dus wel eens om een echt guppie zou kunnen gaan....Nou weet ik het ook niet meer....Kislev schreef:Zeg, we hebben het hier toch over een visje, of zit ik er naastvlinder schreef:Ma Vis,
Van harte gefeliciteerd hoor! Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van je guppie!
Enne Es, ook gefeli....:

Van harte gefeliciteerd Ma Vis :!: (en Es
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
- Miscanthus
- JolandaOudshoorn
De uitslag van de bloedtesten:
een "primaire tremor"..........ofwel een zusje/broertje van de ziekte van Parkinson, een niet met medicatie te bestrijden danwel te dempen aandoening.
het is een erfelijke aandoening, en verschilt met Parkinson, dat bij een tremor ook het trillen van de handen doorgaat als je, bijvoorbeeld, een kop koffie in je handen hebt.
doet me gelijk denken, nu ik dit laatste zo schrijf aan iets van Wim Sonneveld: een mopje over een priester die bij de bisschop op het matje moet komen omdat hij nogal veel scheen te drinken. Vraagt de bisschop "drink je veel?" antwoord van de priester: Nee Monseigneur, het meeste gaat er overheen.............................. :mrgreen:
een "primaire tremor"..........ofwel een zusje/broertje van de ziekte van Parkinson, een niet met medicatie te bestrijden danwel te dempen aandoening.
het is een erfelijke aandoening, en verschilt met Parkinson, dat bij een tremor ook het trillen van de handen doorgaat als je, bijvoorbeeld, een kop koffie in je handen hebt.
doet me gelijk denken, nu ik dit laatste zo schrijf aan iets van Wim Sonneveld: een mopje over een priester die bij de bisschop op het matje moet komen omdat hij nogal veel scheen te drinken. Vraagt de bisschop "drink je veel?" antwoord van de priester: Nee Monseigneur, het meeste gaat er overheen.............................. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn