met verjaardagen, dan mogen ze kiezen. De rest bepaal ik wat we eten

tenslotte moet ik het ook bereiden.
en jij geeft daar aan toe??????albion schreef:...met wat we eten. Zoonlief is niet echt creatief. Hij kiest of voor Lasagne of voor friet(elke dag opnieuw).
Gijs83 schreef:een jongeman hier voor het huis die kapotte auto heeft en die elke keer zijn auto probeert te starten, wat toch niet lukt.
Het is inmiddels opgelost. Hij heeft 1 of andere vriend te pakken gekregen met startkabels.Lassie schreef:Gijs83 schreef:een jongeman hier voor het huis die kapotte auto heeft en die elke keer zijn auto probeert te starten, wat toch niet lukt.
ik zal zeggen: loop er even heen en vraag of hij hulp nodig heeft.
Daar krijg je als politie ook een minderwaardigheidscomplex van al die 'zeur-activiteiten'.BJD schreef:'k moest werken in Haarlem.. ivm bevrijdingspop..
m'n ergenissen:
-van de 100.000 bezoekers.. is het merendeel zwaar onder invloed.
(bv die moeder die met haar 15 jarige dochters onderweg naar huis was maar zo dronken was dat er een ambu moest komen)
-ze moeten allemaal zonodig met hun dronken kop tegen de plisie aanzeuren..
-de onzettende troep die ze achterlaten..
-de slechte toegangscontrole op drugs e.d. (wordt door beveiligingsbedrijf gedaan..)
-alles moet maar kunnen op zo'n dag..
![]()
BJD schreef:'k moest werken in Haarlem.. ivm bevrijdingspop..
m'n ergenissen:
(bv die moeder die met haar 15 jarige dochters onderweg naar huis was maar zo dronken was dat er een ambu moest komen)
-de slechte toegangscontrole op drugs e.d. (wordt door beveiligingsbedrijf gedaan..)
![]()
Doet me denken aan gisteravond waar een dominee sprak over dat we als christen ipv bevrijdingsdag dat 'de wereld' neemt om zich helemaal te laten gaan, wij als christenen wel een boetedag zouden mogen houden, ziende op alles wat er gaande is in ons land..BJD schreef:'k moest werken in Haarlem.. ivm bevrijdingspop..
m'n ergenissen:
![]()