helma schreef:Hier zei ook eens een van de kinderen: mag ik dat lepeltje als u bij leven en welzijn dood bent?

helma schreef:Hier zei ook eens een van de kinderen: mag ik dat lepeltje als u bij leven en welzijn dood bent?
* Afscheid van Scherpenzeel: Dinsdag 17 oktober 2017 om 19:30 uurJCRyle schreef:Gereformeerde Gemeente:
26 oktober 2017: Bevestiging en intrede van Ds. A. Verschuure te Capelle aan den IJssel-Middelwatering
15:00 uur: Bevestiging Ds. Verschuure door Ds. C. van Ruitenburg
19:30 uur: Intrede Ds. Verschuure
Bron: Kerktijden.nl
Ik weet ook niet of het er precies woordelijk zo staat als ik het boven vermeldde. Zo goed is die zin ook weer niet in mijn hersens gestampt. Ik begrijp in ieder geval wat er bedoelt wordt.Tiberius schreef:Eigenlijk zou er moeten staan: voor toekomstige data.
Niet alle, en ook niet alle genoemde.
Als je er dan ook nog redeN van maakt, is het helemaal super!samanthi schreef: Tja dit is wel de rede dat ik probeer het zo te zeggen dat ik het echt meen en niet uit gewoonte,
Hendrikus schreef:Als je er dan ook nog redeN van maakt, is het helemaal super!samanthi schreef: Tja dit is wel de rede dat ik probeer het zo te zeggen dat ik het echt meen en niet uit gewoonte,
Op 30 augustus doet ds. Janse intrede in Rijssen-Zuid.mark1985 schreef:Mouw 23-8
Kok ?? denk dan 30-8 (dan elke week op woensdag een intrede)
Zover ik weet kan een emeritus predikant niet bevestigen. Alleen evt. wel de preek houden. De bevestiging zelf zal een andere broeder moeten doen.Jantje schreef: [gegis]: bevestiging (Is ds. G. Mouw dan de bevestiger, neem ik aan?) en intrede van kand. Mouw in Opheusden.
Waar komt deze regel vandaan, als ik vragen mag? Emeriti hebben, wat dit betreft, dezelfde rechten als een nog in actieve dienst zijnde predikant.Moderamen schreef:Zover ik weet kan een emeritus predikant niet bevestigen. Alleen evt. wel de preek houden. De bevestiging zelf zal een andere broeder moeten doen.Jantje schreef: [gegis]: bevestiging (Is ds. G. Mouw dan de bevestiger, neem ik aan?) en intrede van kand. Mouw in Opheusden.
Ds. G. Mouw bevestigt zijn zoon als dit lichamelijk mogelijk is!!Moderamen schreef:Zover ik weet kan een emeritus predikant niet bevestigen. Alleen evt. wel de preek houden. De bevestiging zelf zal een andere broeder moeten doen.Jantje schreef: [gegis]: bevestiging (Is ds. G. Mouw dan de bevestiger, neem ik aan?) en intrede van kand. Mouw in Opheusden.
Dat is absoluut niet waar wat u nu beweert.Moderamen schreef:Zover ik weet kan een emeritus predikant niet bevestigen. Alleen evt. wel de preek houden. De bevestiging zelf zal een andere broeder moeten doen.Jantje schreef: [gegis]: bevestiging (Is ds. G. Mouw dan de bevestiger, neem ik aan?) en intrede van kand. Mouw in Opheusden.