http://www.habakuk.nu/opinies/item/4220 ... j-de-heerePosthoorn schreef:
Laatst gekochte boeken
-
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Hier beneden is het niet.
'De wijnschenker van Suzan' door dhr. Van 't Hul.
Auto schreef:
en

Soms kun je zonder woorden wat zeggen...Posthoorn schreef:
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Soms kun je zonder woorden wat zeggen...Posthoorn schreef:

Posthoorn schreef:-DIA- schreef:Soms kun je zonder woorden wat zeggen...Posthoorn schreef:

De onderste hebben wij ook; gaan we volgende week in het gezin aan beginnen.Auto schreef:
en
De bovenste wil ik graag een keer lenen...
Herziene Statenvertaling met Psalmen, bedoeld als kerkbijbel.
Uitgekozen via internet, maar toen Postnl hem kwam brengen, schrok ik van het formaat en het gewicht.
Hij past in geen enkele tas, noch binnenzak.
Ik begrijp dus niet hoe de verkoper dit een kerkbankbijbel kan noemen.
Uitgekozen via internet, maar toen Postnl hem kwam brengen, schrok ik van het formaat en het gewicht.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Als ik "kerkbankbijbel" hoor, denk ik aan die Bijbels die de kerkenraadsleden voor zich hebben staan.... Die zijn vaak wat groter en worden nooit meegenomen. Maar misschien zit ik er naast.
Deze tekst stond erbij:eilander schreef:Als ik "kerkbankbijbel" hoor, denk ik aan die Bijbels die de kerkenraadsleden voor zich hebben staan.... Die zijn vaak wat groter en worden nooit meegenomen. Maar misschien zit ik er naast.
Door de grotere letter is deze uitgave van de Herziene Statenvertaling goed bruikbaar in de eredienst.
16 x 24 cm.
Natuurlijk zag ik die maat wel, heb het ook nagemeten, maar ik schrok meer van het gewicht, 1740 gram

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Huh...zo zwaar, dat is een huisbijbel,ik heb deze http://www.schuilplaats.org/nl/product/ ... index.html net nieuw voor de kerkdiensten en "onderweg" hij weegt zonder hoes 688 gr, met: 765 gr, prettig formaat!
Misschien kan je hem nog omruilen @Mara?!
Misschien kan je hem nog omruilen @Mara?!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Toch een Ipad MaraMara schreef:Herziene Statenvertaling met Psalmen, bedoeld als kerkbijbel.
Uitgekozen via internet, maar toen Postnl hem kwam brengen, schrok ik van het formaat en het gewicht.![]()

en dan zeggen ze nog dat je aan een verandering van een Bijbelvertaling niet zwaar moet tillen.Mara schreef:Deze tekst stond erbij:eilander schreef:Als ik "kerkbankbijbel" hoor, denk ik aan die Bijbels die de kerkenraadsleden voor zich hebben staan.... Die zijn vaak wat groter en worden nooit meegenomen. Maar misschien zit ik er naast.
Door de grotere letter is deze uitgave van de Herziene Statenvertaling goed bruikbaar in de eredienst.
16 x 24 cm.
Natuurlijk zag ik die maat wel, heb het ook nagemeten, maar ik schrok meer van het gewicht, 1740 gram

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!