En eind maart begin april:

mooi kleurtje!Lassie schreef:Tijdelijk in deze auto:
En eind maart begin april:
Marnix schreef:Hm, wij hebben een auto gekregen, een Cuore uit 1999. Klein en zuinig.... rijdt prima
Nu nog een keer mijn rijbewijs halen
Nog een jaar of wat en je wilt er niet meer in gezien worden.
Het is nu al een probleem om benzineslurpers kwijt te raken. Dat gaat alleen maar erger worden. Je milieu 'foot print' is met zo'n ding te groot.haaf schreef:Danku, vond ik ook, daarom heb ik hem ook gekochthenriët schreef:mooi!haaf schreef:Met dit karretje rijd ik al weer een half jaartje rond..
Waarom niet??refo schreef: Nog een jaar of wat en je wilt er niet meer in gezien worden.
Zou niet weten waarom nu wel en dan niet.
Ach deze gebruikt geen benzinerefo schreef:Het is nu al een probleem om benzineslurpers kwijt te raken. Dat gaat alleen maar erger worden. Je milieu 'foot print' is met zo'n ding te groot.haaf schreef:Danku, vond ik ook, daarom heb ik hem ook gekochthenriët schreef:mooi!haaf schreef:Met dit karretje rijd ik al weer een half jaartje rond..
Waarom niet??refo schreef: Nog een jaar of wat en je wilt er niet meer in gezien worden.
Zou niet weten waarom nu wel en dan niet.
mooooooooiii!!!vlinder schreef:
Nee. Hij is zuinig, klein... lekker goedkoop... en je kan je er prima mee van a naar b verplaatsen. Ik heb totaal geen behoefte aan een dure luxe autoalbion schreef:Marnix schreef:Hm, wij hebben een auto gekregen, een Cuore uit 1999. Klein en zuinig.... rijdt prima
Nu nog een keer mijn rijbewijs halen
Niet gek als je zoiets krijgt.
Ik ook nietMarnix schreef:Ik heb totaal geen behoefte aan een dure luxe auto