Ik vind Nederland best mooi maar ik ben blij dat ik in de zomer weer het land uit ga

ho... dat kon daar ook.... poosje bij zo'n rotswand staan kijken......... (en was gelijk genezen van een latent aanwezig idee om eens echt te bergklimmen met touwen enzo - ik doe het niet)Hendrikus schreef:Och, Bernadette Soubirous was maar 14 jaar, dus Lourdes zou ook een 17-jarige kunnen aansprekenfluitje schreef:Denk niet dat wat voor die knul van 17 is. Zal iets zoeken van abseilen, mountain-dingesen, speleogie enzovoortjvdg schreef:En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!
Lourdes-achtige toestanden, maar desondanks interessant.
Bij de bovenste zwaait een achteneef en -nicht van me de scepter!
moet je eens kijken op erfgoedlogies. hebben wij al verschillende keren gedaan, met goede ervaringen.Lassie schreef:wie weet nog een ......... goed hotel? (dat niet langs een doorgaande (snelle) weg zit). Maakt niet uit waar het is in nederland. Alles is welkom.
Mister schreef:Lalalala, mister is alvast z'n skottelbraai aan het testen...
Ja, Dinant, daar wil ik graag nog eens heen... ben er vorigjaar ook heen geweest, (of het jaar dr voor, kweetniet meer) maar het was schitterend!!jvdg schreef:En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!
ieder is van hárte welkom in het oh zo mooie Fryslân......de rust, de weidsheid, de pitoreske stadjes, de gezelligheid..........Gijs83 schreef:Volgens wil Henriët na mijn vakantiefoto's te hebben gezien het o zo mooi Nederland nog eens beter verkennen!
En niet te vergten Scherpenheuvel! Ook zo'n bedevaatsplaats.jvdg schreef:En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!