Beroepingswerk [11]
-
- Verbannen
Re: Beroepingswerk [11]
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Capelle aan den IJssel-West, ds. B. Labee te Veenendaal; te Stolwijk, ds. C. Hogchem te Aalburg (die voor de ledenvergadering voorging in een weekdienst).
Beroepen: te Capelle aan den IJssel-West, ds. B. Labee te Veenendaal; te Stolwijk, ds. C. Hogchem te Aalburg (die voor de ledenvergadering voorging in een weekdienst).
-
Wat is eigenlijk de status van dit beroep. Ik heb er nooit meer wat van gehoord.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
- Verbannen
viewtopic.php?p=1099769#p1099769HersteldHervormd schreef: ↑09 sep 2023, 07:33Wat is eigenlijk de status van dit beroep. Ik heb er nooit meer wat van gehoord.-DIA- schreef: ↑01 jun 2023, 08:43Mijn bron was ook dominees.nl. Daar kijk ik normaal nooit naar, maar ik zo benieuwd wie er beroepen was in onze 'zustergemeente'. Ik heb dus alleen dominees.nl als bron. Op de website van de kerk heb ik niets kunnen vinden.
Ds. Reinders heeft op 23 juni na 3 weken gewoon bedankt.
-
Ik zie het, bedankt voor het attenderen.GerefGemeente-lid schreef: ↑09 sep 2023, 07:54viewtopic.php?p=1099769#p1099769HersteldHervormd schreef: ↑09 sep 2023, 07:33Wat is eigenlijk de status van dit beroep. Ik heb er nooit meer wat van gehoord.
Ds. Reinders heeft op 23 juni na 3 weken gewoon bedankt.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
- Verbannen
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal: te Benthuizen, ds. G. van Manen te Elspeet en ds. D.W. Tuinier te Kampen, stemming: woensdag 13 september 2023;
te Ermelo, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid en ds. G. van Manen te Elspeet, stemming: donderdag 14 september 2023;
te Oostkapelle, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord en ds. D.W. Tuinier te Kampen, stemming: maandag 18 september 2023;
te Terneuzen, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. B. Labee te Veenendaal, stemming: maandag 18 september 2023;
te Terwolde-de Vecht, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. A.J. de Waard te Urk, stemming: dinsdag 19 september 2023;
te Middelburg-Centrum, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. W. Mouw te Opheusden, stemming: woensdag 20 september 2023;
te Alblasserdam, ds. B. Labee te Veenendaal en ds. G. van Manen te Elspeet; stemming: donderdag 21 september 2023;
te Lisse, ds. H.J. Agteresch te Werkendam en ds. G. van Manen te Elspeet, stemming: donderdag 21 september 2023.
Tweetal: te Benthuizen, ds. G. van Manen te Elspeet en ds. D.W. Tuinier te Kampen, stemming: woensdag 13 september 2023;
te Ermelo, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid en ds. G. van Manen te Elspeet, stemming: donderdag 14 september 2023;
te Oostkapelle, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord en ds. D.W. Tuinier te Kampen, stemming: maandag 18 september 2023;
te Terneuzen, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. B. Labee te Veenendaal, stemming: maandag 18 september 2023;
te Terwolde-de Vecht, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. A.J. de Waard te Urk, stemming: dinsdag 19 september 2023;
te Middelburg-Centrum, ds. S.W. Janse te Rijssen-Zuid en ds. W. Mouw te Opheusden, stemming: woensdag 20 september 2023;
te Alblasserdam, ds. B. Labee te Veenendaal en ds. G. van Manen te Elspeet; stemming: donderdag 21 september 2023;
te Lisse, ds. H.J. Agteresch te Werkendam en ds. G. van Manen te Elspeet, stemming: donderdag 21 september 2023.
-
- Verbannen
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Rotterdam-Alexanderpolder, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord.
Beroepen: te Rotterdam-Alexanderpolder, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord.
-
- Verbannen
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Grand Rapids-Covell Avenue (Migichan, VS), ds. G. van Manen te Elspeet.
Beroepen: te Grand Rapids-Covell Avenue (Migichan, VS), ds. G. van Manen te Elspeet.
- Opperzangmeester
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Sliedrecht, Ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom
Jesaja 53:10b
"Het welbehagen des HEEREN zal door Zijn hand gelukkiglijk voortgaan."
"Het welbehagen des HEEREN zal door Zijn hand gelukkiglijk voortgaan."
Gestemd, denk ik. Nog niet beroepen.Opperzangmeester schreef: ↑12 sep 2023, 21:45 Gereformeerde Gemeenten
beroepen CGK Nieuwkoop (i.s.m. Rijnsaterwoude) H.C. Bezemer te Culemborg
Ds Zwartbol heeft bedankt voor het beroep van 's Gravendeel.
-
- Verbannen
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Benthuizen, ds. D.W. Tuinier te Kampen; te Borssele, ds. G. van Manen te Elspeet (uit een tweetal met oud-herder en -leraar ds. C. Hogchem te Aalburg).
Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Beroepen: te Ederveen, ds. J. Roos te Barneveld.
Beroepen: te Benthuizen, ds. D.W. Tuinier te Kampen; te Borssele, ds. G. van Manen te Elspeet (uit een tweetal met oud-herder en -leraar ds. C. Hogchem te Aalburg).
Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Beroepen: te Ederveen, ds. J. Roos te Barneveld.
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Ermelo, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid.
Beroepen: te Ermelo, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid.
Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt: voor Barneveld (2e predikantsplaats), voor Lunteren (wijk Noord) en voor Oud-Beijerland, ds. G. Kater te Arnemuiden.
Bedankt: voor Barneveld (2e predikantsplaats), voor Lunteren (wijk Noord) en voor Oud-Beijerland, ds. G. Kater te Arnemuiden.