Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Wij doen altijd veel boodschappen in Duitsland. Volle XXXL-kar met kop erop. 100 euro. Hebben we voor maanden allerhande pasta's diepvries spul en frisdrank. Goedkoper als Aldi/Lidl en echt van betere kwaliteit. Al wil ik daar niet mee zeggen dat deze winkels niet goed zijn, in tegendeel.
Mister schreef:Wij doen altijd veel boodschappen in Duitsland. Volle XXXL-kar met kop erop. 100 euro. Hebben we voor maanden allerhande pasta's diepvries spul en frisdrank. Goedkoper als Aldi/Lidl en echt van betere kwaliteit. Al wil ik daar niet mee zeggen dat deze winkels niet goed zijn, in tegendeel.
klopt. Doen wij ook regelmatig. Wij kopen er altijd ons krentenbroodmix voor de broodbakmachine.
80 cent per pak voor 2 krentenbroden. We nemen zo'n 30 pakken mee en als het op is gaan we weer.
(en ze hebben allerlei soorten; ciabatta/zonnebloempitten e.d.)
Rijst/melkrijst neem ik ook altijd een paar dozen mee.
Dat scheelt de helft met Nederlandse prijzen
Maaltijdmixen van knorr/Maggi: veel meer keus en veel goedkoper
Pizza's/taarten...te kust en te keur. héérlijke spinaziepizza's van oetker

We maken er altijd gezellig een dagje uit van in de vakantie.

ik moet nog altijd es een mailtje naar meneer Maggi sturen; hackfleisch-schinken rolletjes zijn zoooooo lekker. Maar de mix (ja foei, mix) is alleen in Duitsland te krijgen. Ik ga hem voorstellen het op de Nederlandse markt te introduceren. Afname verzekerd, dankzij ondergetekende. Er staat hier nog 1 zakje voor een speciaal moment. Morgen, denk ik.
kilo´s...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Meneer Maggi leeft niet meer..Zita schreef:ik moet nog altijd es een mailtje naar meneer Maggi sturen; hackfleisch-schinken rolletjes zijn zoooooo lekker. Maar de mix (ja foei, mix) is alleen in Duitsland te krijgen. Ik ga hem voorstellen het op de Nederlandse markt te introduceren. Afname verzekerd, dankzij ondergetekende. Er staat hier nog 1 zakje voor een speciaal moment. Morgen, denk ik.
Meneer De baas van Nestlé, heeft het nu bij Maggi voor het zeggen.
En meneer De baas van Neslé heeft wel een team van deskundigen die kijken of een product in Nederland
aan zou slaan. Was dat het geval dan het meneer De baas van Nestlé vast niet nagelaten het
product op de Nederlandse markt te introduceren...

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
Pas maar op dat je trouwjurk straks nog past!Daphne schreef:kilo´s...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Alle kiezen links.
Maar gelukkig een megadikke wang ervoor terug.
Maar gelukkig een megadikke wang ervoor terug.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
pas op, straks past je jurk niet meer.......Daphne schreef:kilo´s...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
m.a.w. wordt Maggi niet meer verkocht?-DIA- schreef:Meneer Maggi leeft niet meer..Zita schreef:ik moet nog altijd es een mailtje naar meneer Maggi sturen; hackfleisch-schinken rolletjes zijn zoooooo lekker. Maar de mix (ja foei, mix) is alleen in Duitsland te krijgen. Ik ga hem voorstellen het op de Nederlandse markt te introduceren. Afname verzekerd, dankzij ondergetekende. Er staat hier nog 1 zakje voor een speciaal moment. Morgen, denk ik.
En meneer De baas van Neslé heeft wel een team van deskundigen die kijken of een product in Nederland
aan zou slaan. Was dat het geval dan het meneer De baas van Nestlé vast niet nagelaten het
Zeker wel! Maar degene die het op de markt bengt is niet meer de zelfstandige Maggi, maar dat is Nestlé.Gijs83 schreef:m.a.w. wordt Maggi niet meer verkocht?-DIA- schreef:Meneer Maggi leeft niet meer..Zita schreef:ik moet nog altijd es een mailtje naar meneer Maggi sturen; hackfleisch-schinken rolletjes zijn zoooooo lekker. Maar de mix (ja foei, mix) is alleen in Duitsland te krijgen. Ik ga hem voorstellen het op de Nederlandse markt te introduceren. Afname verzekerd, dankzij ondergetekende. Er staat hier nog 1 zakje voor een speciaal moment. Morgen, denk ik.
Eén van de grootste levensmiddelenconcerns ter wereld, te vergelijken met 'onze' Unilever, of de Amerikaanse
Procter & Gamble.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
een avondje uit...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
de hagelslag................ hij is op 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:de hagelslag................ hij is op

Ik leef met je mee.
welkom hier, er staan nog zat pakkenAuto schreef:fluitje schreef:de hagelslag................ hij is op![]()
![]()
Ik leef met je mee.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....