Wist je dat . . . [3]

dré

Bericht door dré »

@Rens,

probeer ff wat afstand te nemen en het ook van de andere kant te bekijken. Die man deed iets wat niet echt betamelijk is (wellicht gewoon onbeschoft). Iemand min of meer de les lezen in het openbaar omdat hij naar rook ruikt. Hij had dat beter ff apart met je kunnen bespreken zo van 'joh. jij zit daar naast me en ik kan ruiken dat je rookt, in vind dat niet lekker blabla bla en kun je daar wat aan doen.' of zo iets. Misschien is tie wel net gestopt met roken :D

Maar helaas is niet iedereen zo en soms denk ik wel eens zijn zeker kerkmensen niet zo.
Maar probeer ook te beseffen dat als je niet rookt, of absoluut niet van knoflook houd of allergisch bent voor zweet luchies :x en je moet dat constant ruiken, in de kerk, op je werk, op school dat dat ook irritant kan zijn.

wellicht is het zinvol om je pak zaterdags ff extra te luchten ofzo.
dré
--------

Credo in unum Deo
Jongere

Bericht door Jongere »

Kan die man niet gewoon ergens anders gaan zitten.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Doet dat a.u.b. even per PB, Kislev.
Lassie

Bericht door Lassie »

Jongere schreef:Kan die man niet gewoon ergens anders gaan zitten.
sommige mensen zijn erg gehecht aan hun plekje! :shock:
BJD

Bericht door BJD »

Rens schreef:Ik tóch van binnen steeds méér neig tot het onderstaande beeld, wat overeenkomt met wat gebruikelijk is binnen een bepaald kerkverband.............

Afbeelding

enkele ontmoetingen, "toevallig" of niet, maar die allen een uitnodiging inhielden om weer terug te keren naar de GG. En dat binnen ruim een half uur in de dorpskern van Wekerom, ouderen, maar ook jonge jongens van 12/14 jaar........ze deden allen de uitnodiging uitgaan om weer te komen..........in de supermarkt, bij de bank, en al gaande over het fietspad richting huis............

is hier de Hand Gods zichtbaar, of is het slechts illusie??

en ik heb inwendig zoveel weerstand tegen de GG in het geheel, maar de preken zijn zo boeiend hier..............
Ik dacht effe... een foto van Ds van de Net. :lol: (hij zal er wel niet op lijken maar die man heb ik een paar keer op een preekstoel van grote afstand gezien, in mijn beleving ziet hij er ongeveer zo uit)
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:Doet dat a.u.b. even per PB, Kislev.
is al gebeurd.........................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Wat is er nou weer mis met dat pak van Rens(hij ziet er wel gelikt uit in dat pak :wink: ) als hij in dat pak wil moet hij dat gewoon doen,en hen die met vodden om het geraamte willen lopen doe dat voor al maar laat de ander met rust.
Kislev

Bericht door Kislev »

BJD schreef: Ik dacht effe... een foto van Ds van de Net. :lol: (hij zal er wel niet op lijken maar die man heb ik een paar keer op een preekstoel van grote afstand gezien, in mijn beleving ziet hij er ongeveer zo uit)
Ja, alleen dan ondertussen helemaal wit plus een bril.
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik vind dat verhaal van het roken wel twee kanten hebben.
Memento rookt niet, maar als hij alleen op kantoor is komt hij met een stinktrui terug. Dat vind ik echt super smerig en die trui verdwijnt direct in de was.
Ik had eerst nooit zo bij luchtjes nagedacht, maar het geld bijv. ook als je koffie drink en een ander lust dat niet. Na mijn koffiepauze moet ik soms bewoners helpen, en als ze doof zijn moet je dicht bij hun oren gillen. Zei eens een mevrouw: Ga weg! je stinkt naar koffie!

Aan de andere kant niet zo netjes van die man. Als hij er echt last van heeft moet hij een ander plekje opzoeken en niet een ander verbieden daar te gaan staat/zitten.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Adorote

Bericht door Adorote »

Dat deze dag roept om dankgebed en om een vrolijk gesprek op een terras wat het pad gaat lopen van een klein hapje er bij; deze haast zomerdag terwijl de lente op kousenvoeten ons gaat verlaten,kunnen wij zeggen in het koor van de gelukkige mens , HET IS EEN PRACHT DAG :!: :!: :!:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Er voor vanavond zware onweersbuien zijn voorspeld + zware windstoten dus wees voorzichtig als je nog met de auto op stap moet!!!!!!!!!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

Mariavt schreef:Er voor vanavond zware onweersbuien zijn voorspeld + zware windstoten dus wees voorzichtig als je nog met de auto op stap moet!!!!!!!!!
Is dat zo: het is zo mooi buiten.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

uitgeworpen schreef:
Mariavt schreef:Er voor vanavond zware onweersbuien zijn voorspeld + zware windstoten dus wees voorzichtig als je nog met de auto op stap moet!!!!!!!!!
We hoorden het bij het weerbericht van de R.O. dus ik ga er vanuit dat het wel waar zou kunnen zijn.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

Mariavt schreef:
uitgeworpen schreef:
We hoorden het bij het weerbericht van de R.O. dus ik ga er vanuit dat het wel zou kunnen.
Hij staat hier veel te zacht aan dus heb ik het niet gevolgd...
Ik vind onweer nooit zo leuk
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

uitgeworpen schreef:
Mariavt schreef:
uitgeworpen schreef:
We hoorden het bij het weerbericht van de R.O. dus ik ga er vanuit dat het wel zou kunnen.
Hij staat hier veel te zacht aan dus heb ik het niet gevolgd...
Ik vind onweer nooit zo leuk
Ik ook niet maar ja, áls het komt, kun je er niets tegen doen hé.....

Gesloten