Vakantie
Re: Vakantie
Ik ben van plan om dit jaar met mijn jongste zoon 3 dagen op stap te gaan.
Tentje mee en we zien wel.
Opite is: de Ardennen. Beetje mountianbiken en kijken wat voor spannende dingen er nog meer zijn.
Hebben jullie misschien nog ideeen?
Mijn zoon is 17 dus speeltuin is niet echt nodig (ook niet voor Fluitje trouwens).
Opite is: de Ardennen. Beetje mountianbiken en kijken wat voor spannende dingen er nog meer zijn.
Mijn zoon is 17 dus speeltuin is niet echt nodig (ook niet voor Fluitje trouwens).
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!fluitje schreef:Ik ben van plan om dit jaar met mijn jongste zoon 3 dagen op stap te gaan.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!
Lourdes-achtige toestanden, maar desondanks interessant.
Denk niet dat wat voor die knul van 17 is. Zal iets zoeken van abseilen, mountain-dingesen, speleogie enzovoortjvdg schreef:En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Och, Bernadette Soubirous was maar 14 jaar, dus Lourdes zou ook een 17-jarige kunnen aansprekenfluitje schreef:Denk niet dat wat voor die knul van 17 is. Zal iets zoeken van abseilen, mountain-dingesen, speleogie enzovoortjvdg schreef:En in Banneux kun je op bedevaart.MarthaMartha schreef: de ardennen zijn geweldig, ga vooral in Dinant kijken en het kasteel bezoeken, de kerk is ook prachtig daar en je kunt er bootjes huren om te varen...... !!!

~~Soli Deo Gloria~~
aritha schreef:Volgens mij gaan wij ook naar de Ardennen!
ja dat weet ik
wij hadden contact met iemand over een vakantieadres in de Ardennen
zegt die mevrouw: Hé, ik heb hier nog een gezin uit jullie straat
Familie "Aritha"
Nou, dát wilde ik jou echt niet aandoen; op vakantie dezelfde buren als thuis...

Echt?helma schreef:aritha schreef:Volgens mij gaan wij ook naar de Ardennen!
ja dat weet ik
Familie "Aritha"
Nou, dát wilde ik jou echt niet aandoen; op vakantie dezelfde buren als thuis...
En het huis staat eenzaam onder een heuvel en er zijn geen buren

Volgens de brochure zeker?aritha schreef:Echt?helma schreef:aritha schreef:Volgens mij gaan wij ook naar de Ardennen!
ja dat weet ik
Familie "Aritha"

Nee, volgens telefoontje. Het huis ligt buiten een dorp. In de omgeving van Luxemburg/Duitsland.Tiberius schreef:Volgens de brochure zeker?aritha schreef:Echt?helma schreef:aritha schreef:Volgens mij gaan wij ook naar de Ardennen!
ja dat weet ik
Familie "Aritha"
Mischien kom ik dan wel op een mountainbike voorbijvliegen of als het aan een rivier ligt in een kajak.
Wanneer gaan jullie Aritha?
De tweede en derde week van de schoolvakantie-midden. (dacht ik)fluitje schreef:Mischien kom ik dan wel op een mountainbike voorbijvliegen of als het aan een rivier ligt in een kajak.
aritha schreef:Echt?helma schreef:aritha schreef:Volgens mij gaan wij ook naar de Ardennen!
ja dat weet ik
Familie "Aritha"
volgens was het vrij dichtbij...
maar never mind...
ik vond het wel een grappig idee, je zou gek staan kijken

Nou...eh, Helma. Ik zou op slag genezen van mijn heimwee
Ik hou helemaal niet op-vakantie-gaan.

Ik hou helemaal niet op-vakantie-gaan.

Volgens wil Henriët na mijn vakantiefoto's te hebben gezien het o zo mooi Nederland nog eens beter verkennen!