Zita schreef:Luther schreef:
Ik ben benieuwd (@Kislev) wat er wereldsgezind aan die vraag is?
Verder ben ik benieuwd wat @refo bedoelt met noooooooooodig, saaaaaaaaaamen en zooooooooo ? (Ik vermoed dat ik het wel met 'm eens ben...

)
Ik moet inderdaad even heel hard terugdenken...
Bij de bruiloft waarbij ik aanwezig was, waren er allerlei baby's en peuters daggast. Het bruidspaar had er weinig puf in, maar er was met de betreffende ouders geen discussie over mogelijk. De kinders schreeuwden en huilden overal doorheen en moesten op ongelegen momenten en plaatsen gevoederd en verschoond worden. Ik heb niks tegen kinderen. Echt niet. Maar het is niet altijd handig om ze overal mee naartoe te nemen. Een enkel dagje oppas lijkt me niet heel schadelijk voor ze.
Je hebt gelijk Zita. Wij namen ook geen kleine ukkies mee. Je doet die kindjes daar echt geen plezier mee.
En jezelf ook niet, als je continue een blerend kind stil moet krijgen. Zeker als er een trouwdienst in de kerk is.
Wij besteedden de kindjes alleen uit bij dit soort gelegenheden, zoals ook een begrafenis.
Wij zijn nooit samen een weekend weggeweest.
Je hebt geen kinderen gekregen om ze uit te besteden.
En als je het mag beleven, kun je na het uitvliegen van de kids, nog vaak genoeg samen weg.