Het één sluit het ander niet uit hoorhuisman schreef:Ik ook en bevind mij buiten de GG maar heb toch de redactie geschreven over de koers van het blad.

Het één sluit het ander niet uit hoorhuisman schreef:Ik ook en bevind mij buiten de GG maar heb toch de redactie geschreven over de koers van het blad.
Ja, goed, maar ze moeten wel koers blijven houden...Mister schreef:Ik vind anders de Daniël een goed blad, wat zeker buiten de GG ook goed gelezen wordt.-DIA- schreef:Ik heb het zien staan, met een grote foto erbij (ontwikkeling van Daniël sinds 1 januari is plaatsen van GROTE foto's!).Tiberius schreef:Niet alleen heeft het me verbaasd, maar ik ben er geïrriteerd over, dat er nauwelijks iets tegenin gebracht wordt.huisman schreef: Ik heb mij toch een beetje verbaasd over het interview in de Daniël . Franca Treur mag daar zeggen dat ze het leven zonder God veel fijner vindt. Wat mij betreft had er best een wat steviger doorgevraagd mogen worden
Bij alle goeds wat de Daniël brengt voor de jeugd, vind ik dit toch een heel zorgelijke ontwikkeling.
Nog niet gelezen, maar heb al eerder verontrustende geluiden gehoord over de koers van Daniël... Jammer...
In beweging blijven is heel goed. Niet vastroesten. En op zee beweeg je wel eens wat.-DIA- schreef:Ja, goed, maar ze moeten wel koers blijven houden...
Dat heeft niets met de KOERS te maken.Mister schreef:In beweging blijven is heel goed. Niet vastroesten. En op zee beweeg je wel eens wat.-DIA- schreef:Ja, goed, maar ze moeten wel koers blijven houden...
@ Mister Zie jij het gevaar niet van dit interview met Franca Treur. Dit is niet bewegen op de zee maar zinken en verdrinken.Mister schreef:In beweging blijven is heel goed. Niet vastroesten. En op zee beweeg je wel eens wat.-DIA- schreef:Ja, goed, maar ze moeten wel koers blijven houden...
De koers van het hele blad is soms wat onstabiel. Het is niet een incidenteel gebeuren, al lijkt het nu wat verder te gaan.Mister schreef:De Daniël kan het natuurlijk ook niet iedereen van links naar rechts naar de zin maken. Feit is dat een dergelijk blad in de meeste kerken vooralsnog lijkt te ontbreken. En ja, als een artikel je niet zint, is het wel goedkoop en makkelijk om gelijk richting het hele blad te sneren.
Ik ga me na deze postings steeds meer interesseren voor het artikel, kan iemand het inscannen?Wilhelm schreef:We beoordelen hier een artikel vanuit het oogpunt dat dit onderwerp hier uit ten treure is besproken. Voor veel lezers van de Daniel is dit niet het geval. Ik vond het een goed artikel, en geeft aan wat voor vragen er bij een deel van onze jeugd leven, en is ter lering opgenomen.
Zelf heb ik het artikel als positief ervaren. Door de toonzetting is er wel degelijk een waarschuwend geluid te horen.
Hmmm, ik heb een nieuwe scanner... en a-technisch als ik ben, moet ik die eerst nog wat leren kennen om te kunnen gebruiken....henriët schreef:Ik ga me na deze postings steeds meer interesseren voor het artikel, kan iemand het inscannen?Wilhelm schreef:We beoordelen hier een artikel vanuit het oogpunt dat dit onderwerp hier uit ten treure is besproken. Voor veel lezers van de Daniel is dit niet het geval. Ik vond het een goed artikel, en geeft aan wat voor vragen er bij een deel van onze jeugd leven, en is ter lering opgenomen.
Zelf heb ik het artikel als positief ervaren. Door de toonzetting is er wel degelijk een waarschuwend geluid te horen.
oh lees snel ff die gebruiksaanwijzing..-DIA- schreef:Hmmm, ik heb een nieuwe scanner... en a-technisch als ik ben, moet ik die eerst nog wat leren kennen om te kunnen gebruiken....henriët schreef:Ik ga me na deze postings steeds meer interesseren voor het artikel, kan iemand het inscannen?Wilhelm schreef:We beoordelen hier een artikel vanuit het oogpunt dat dit onderwerp hier uit ten treure is besproken. Voor veel lezers van de Daniel is dit niet het geval. Ik vond het een goed artikel, en geeft aan wat voor vragen er bij een deel van onze jeugd leven, en is ter lering opgenomen.
Tja... soms is vrouwelijke intuïtie wel handig...henriët schreef:oh lees snel ff die gebruiksaanwijzing..-DIA- schreef:Hmmm, ik heb een nieuwe scanner... en a-technisch als ik ben, moet ik die eerst nog wat leren kennen om te kunnen gebruiken....henriët schreef:Ik ga me na deze postings steeds meer interesseren voor het artikel, kan iemand het inscannen?Wilhelm schreef:We beoordelen hier een artikel vanuit het oogpunt dat dit onderwerp hier uit ten treure is besproken. Voor veel lezers van de Daniel is dit niet het geval. Ik vond het een goed artikel, en geeft aan wat voor vragen er bij een deel van onze jeugd leven, en is ter lering opgenomen.
offe.. gewoon even op je gevoel afgaan, hups dat blad de scanner in, op de power knop en huppateeee
-DIA- schreef:
Tja... soms is vrouwelijke intuïtie wel handig...
Ik doe riustig aan, de bijgeleverde handleiding telt heel veel pagina's, en niet dat ik van plan ben die helemaal te lezen,henriët schreef:-DIA- schreef:
Tja... soms is vrouwelijke intuïtie wel handig...![]()
weet alleen niet of dat met intuïtie te maken heeft hoor, ik denk meer met impulsiviteit.
nou nee,idd, je hebt nog een kleine 7 minuten-DIA- schreef:Ik doe riustig aan, de bijgeleverde handleiding telt heel veel pagina's, en niet dat ik van plan ben die helemaal te lezen,henriët schreef:-DIA- schreef:
Tja... soms is vrouwelijke intuïtie wel handig...![]()
weet alleen niet of dat met intuïtie te maken heeft hoor, ik denk meer met impulsiviteit.
maar ik zal er wel eventjes een blik in moeten werpen... En daar zal ik deze week wel niet meer aan toe komen...