Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Nog niet...judith schreef:Nog niet druk?!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
dr is er al 1 bij.Orchidee schreef:Nog niet...judith schreef:Nog niet druk?!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
truste daar!
goed voorbeeld doet goed volgen
goed voorbeeld doet goed volgen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dat was ikjudith schreef:dr is er al 1 bij.Orchidee schreef:Nog niet...judith schreef:Nog niet druk?!

Het was gezellig hé GijsGijs83 schreef:dat was ikjudith schreef:dr is er al 1 bij.Orchidee schreef:Nog niet...judith schreef:Nog niet druk?!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
zeker!Orchidee schreef: Het was gezellig hé Gijs
Gijs83 schreef:zeker!Orchidee schreef: Het was gezellig hé Gijs

Nog iemand zin in een praatje? 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:![]()
![]()

gertje schreef:henriët schreef:![]()
![]()
Tjongejonge... niemand? 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben een poosje niet online geweest maar kan iemand mij uitleggen hoe ik in de chat kom?????

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rechts bovenaan op 'chat' klikken.Mariavt schreef:Ik ben een poosje niet online geweest maar kan iemand mij uitleggen hoe ik in de chat kom?????![]()