helma schreef:ze zitten in de put....

toch niet letterlijkJolandaOudshoorn schreef:helma schreef:ze zitten in de put....
MarthaMartha schreef:toch niet letterlijkJolandaOudshoorn schreef:helma schreef:ze zitten in de put....
Ik denk dus van wel.caprice schreef:Maak je geen zorgen. Ik heb ze al in een put gegooid aan de straat. Het probleem is dus verholpen.
tssssssssss.... hoe kán hij.....albion schreef:MarthaMartha schreef:toch niet letterlijkJolandaOudshoorn schreef:helma schreef:ze zitten in de put....Ik denk dus van wel.caprice schreef:Maak je geen zorgen. Ik heb ze al in een put gegooid aan de straat. Het probleem is dus verholpen.
Mmmm... het meest dierlievende dat ik heb gedaan is slakken vangen in mijn tuin en ze naar het bos brengen....Oude-Waarheid schreef:tssssssssss.... hoe kán hij.....
Tja ben erg benieuwd wat jij gedaan zou hebben als je een nest
wilde jonge muizen had gevangen maar jij hebt een kat dat scheelt
Dat vind ik nou ook MM, ik vind een put wel erg onbarmhartig. Geef ze dan aan de poes, verdrinken in de put is zo zinloos.MarthaMartha schreef:Mmmm... het meest dierlievende dat ik heb gedaan is slakken vangen in mijn tuin en ze naar het bos brengen....Oude-Waarheid schreef:tssssssssss.... hoe kán hij.....
Het waren er alleen zoveel, en telkens meer......
toen móest ik wel met rigoreuze middelen aan de gang....
Maar die muisjes.... die had ik mooi naar het bos gebracht, of naar een weiland, of wat ook maar in de buurt....
Ander schreef:Dat vind ik nou ook MM, ik vind een put wel erg onbarmhartig. Geef ze dan aan de poes, verdrinken in de put is zo zinloos.MarthaMartha schreef:Mmmm... het meest dierlievende dat ik heb gedaan is slakken vangen in mijn tuin en ze naar het bos brengen....Oude-Waarheid schreef:tssssssssss.... hoe kán hij.....
Het waren er alleen zoveel, en telkens meer......
toen móest ik wel met rigoreuze middelen aan de gang....
Maar die muisjes.... die had ik mooi naar het bos gebracht, of naar een weiland, of wat ook maar in de buurt....Caprice, wat heb je toch gedaan...
Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.jvdg schreef:Caprice, ik zal je aanklagen bij de PvdD.
Ongedierteverdelgers gebruik ik ook niet.caprice schreef:Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.jvdg schreef:Caprice, ik zal je aanklagen bij de PvdD.
Lafaard.Zita schreef:Ik zal wel een ontstellende wreedaard zijn, maar als ik last heb van muizen, zet ik een val. Twee zelfs, vorige week. Ze waren gewaarschuwd: mijn kattebeest had drie avonden met een dreigende blik voor het keukenkastje gezeten.
Maar ik moet wel toegeven dat ik zelf even gilde toen ik onwetend het kastje opendeed en recht op muis blikte. Zusjelief moest eraan te pas komen om de vallen te legen en te verwijderen.
De rechtvaardige kent het leven van zijn beest; maar de barmhartigheden der goddelozen zijn wreed.caprice schreef:Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.jvdg schreef:Caprice, ik zal je aanklagen bij de PvdD.
caprice schreef:Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.jvdg schreef:Caprice, ik zal je aanklagen bij de PvdD.