Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Ow maar dat maakt niets uit, als ze dan nog niet op zijn tenminste! Meestal gaan ze érrrrg hard! Heb er nu, schat ik, zo'n 200 gebakken! en schat dat er nog zo'n 50-100 uit 't beslag kunnen wat er nog over is!
Gedeelte gaat naar m'n broer, zus en mensen hier uit de buurt die ze zelf niet (kunnen) bakken
Gedeelte gaat naar m'n broer, zus en mensen hier uit de buurt die ze zelf niet (kunnen) bakken
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
aan de ene kant wel goed, de Heere zorgt, dat is zo n troost,
anderzijds kreeg ik zulke nare berichten te horen vandaag, dat kun je wel eens hebben, dan komen dingen tegelijk, en kun je niet voorstellen dat er dingen gebeuren waar je nooit aan zult kunnen wennen, en wat je niet begrijpen zult, maar ook dat is allemaal besloten in Gods raadsplan, dat kan dan ook wel weer een rust zijn om dat te bedenken, nu ja, allemaal nogal warrelig, maar t is ook bedtijd:)
anderzijds kreeg ik zulke nare berichten te horen vandaag, dat kun je wel eens hebben, dan komen dingen tegelijk, en kun je niet voorstellen dat er dingen gebeuren waar je nooit aan zult kunnen wennen, en wat je niet begrijpen zult, maar ook dat is allemaal besloten in Gods raadsplan, dat kan dan ook wel weer een rust zijn om dat te bedenken, nu ja, allemaal nogal warrelig, maar t is ook bedtijd:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een prima stemming op dit vroege morgenuur.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Enorm blij! Ik belde even naar m'n werk om na te vragen hoe laat ik moest beginnen; sta ik helemaal nieto p de lijst!
Was ik per ongeluk teveel ingepland, en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij, en kan ik vanavond dus wél naar het kinderkerstfeest in de kerk!
Was ik per ongeluk teveel ingepland, en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij, en kan ik vanavond dus wél naar het kinderkerstfeest in de kerk!

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
IK BAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
als een stekker............wát zeg ik............als een hele kúdde stekkers hé Luther.....Luther schreef:IK BAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderatorbericht:
je bent niet de enigste...........Luther schreef:IK BAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik ook, alleen dan een maandje*girly* schreef: en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
ik ook, alleen deze week. Heb ik nog 100 uur over.. extraatje voor he nieuwe jaar..Gian schreef:Ik ook, alleen dan een maandje*girly* schreef: en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij
Mag jij dat meenemen, BDJ?BJD schreef:ik ook, alleen deze week. Heb ik nog 100 uur over.. extraatje voor he nieuwe jaar..Gian schreef:Ik ook, alleen dan een maandje*girly* schreef: en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij
Wij moeten echt alles opmaken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Sjonge, ik kom altijd zo'n 200 uren tekort...fluitje schreef:Mag jij dat meenemen, BDJ?BJD schreef:ik ook, alleen deze week. Heb ik nog 100 uur over.. extraatje voor he nieuwe jaar..Gian schreef:Ik ook, alleen dan een maandje*girly* schreef: en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat heb ik sinds de jaren 70 (of zo) niet meer gehoord.... (geloof ik)Rens schreef:als een stekker............wát zeg ik............als een hele kúdde stekkers hé Luther.....Luther schreef:IK BAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
ik begrijp het maar echt het hoeft niet.Luther schreef:IK BAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loslaten!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hebben ze hier ook liever maar ja.. dan gaan we de cijfertjes niet halen (Karlsbeeknorm e.d. ) en dan kan ineens een hoopfluitje schreef:Mag jij dat meenemen, BDJ?BJD schreef:ik ook, alleen deze week. Heb ik nog 100 uur over.. extraatje voor he nieuwe jaar..Gian schreef:Ik ook, alleen dan een maandje*girly* schreef: en aangezien ik nog veel overuren had, heb ik nu een onverwacht avondje vrij

Daarnaast zit ik er nu niet op de wachten om dagen thuis te zitten. Laat mij maar gewoon werken.