Vermoedelijk.ejvl schreef:Herinstallatie dan maar?
Of reparatie door een deskundige.
Want dit is nogal.... vermoeiend af en toe.
Vermoedelijk.ejvl schreef:Herinstallatie dan maar?
Vaak is het bij nieuwe apparaten zo dat je tijdens het opstarten, dus nog voor Windows, een keuze krijgt om de fabrieksinstellingen te herstellen, press F1 for recovery of iets dergelijks.Mara schreef:Vermoedelijk.ejvl schreef:Herinstallatie dan maar?
Of reparatie door een deskundige.
Want dit is nogal.... vermoeiend af en toe.
Ik ken Kampen enigszins en heb wel een lid van de GG in Kampen goed gekend, maar ze is enge tijd geleden overleden.KB_ schreef:iemand uit de gergem Kampen hier op refoforum?
pb me aub, ik heb een vraagje.
Hier heb ik geen verstand van.ejvl schreef:Ik weet niet wat je precies hebt geconverteerd, maar de nieuwe .docx extensie zit een ingebouwde compressie in.
Eigenlijk vergelijkbaar met een .zip file.
Een identiek document met een .docx extensie is soms meer dan de helft kleiner als een .doc extensie.
Dat is een bekend verschijnsel: elke keer als je een afbeelding in Paint bewerkt, wordt 'ie kleiner.-DIA- schreef: Dus in 3 stappen maakte ik van (op het oog vrijwel identieke) bestanden van bestanden van
respectievelijk:
5.18 MB
via 960 kB,
504 kB.
Dat ligt eraan hoe je hem oplaadt.Mara schreef:Duurt het opladen van een Ipad zo lang?
De kinderen leggen hem meestal aan het infuus, nu moest ik erop letten en afkoppelen als hij op 100% staat.
Hij is om half 11 aangesloten en hij staat nu nog maar op 94%. Bijna 5 uren.
Met de originele adapter die erbij geleverd werd. Kan het zijn dat de Iphone daar ook op past?ejvl schreef:Dat ligt eraan hoe je hem oplaadt.Mara schreef:Duurt het opladen van een Ipad zo lang?
De kinderen leggen hem meestal aan het infuus, nu moest ik erop letten en afkoppelen als hij op 100% staat.
Hij is om half 11 aangesloten en hij staat nu nog maar op 94%. Bijna 5 uren.
Via USB aan een laptop/pc duurt het langer, 500 milliampere, via het stopcontact is het afhankelijk welke adapter je gebruikt, hoeveel milliampere deze is.
Wat bedoel je precies met een docking station?Mara schreef: We hebben een docking station, met een aantal stopcontacten, want iedereen heeft een ander oplaadstekkertje voor zijn mobieltje en zo hoef je nooit meer te zoeken.![]()
Ik zal straks eens aan de kinderen vragen hoe lang het volgens hen duurt.
Hij is nu net op 100%.