henriët schreef:En wat gaan we er aan doen?
Bidden om bekering voor ons koningspaar...een Godvrezende koning zal afstand nemen van dit lied en een zegen zijn voor het volk.
henriët schreef:En wat gaan we er aan doen?
Ik ben er niet bij, zit dan ver weg. Eigenlijk ben ik daar best blij meehelma schreef:gewoon niet meezingen
Het wordt volledig gefileerd door een Neerlandicus, Wim Daniëls.JolandaOudshoorn schreef:Het koningslied... wat een gedrocht.
Een neerlandicus is natuurlijk niet hetzelfde als een dichter.Mara schreef:Het wordt volledig gefileerd door een Neerlandicus, Wim Daniëls.JolandaOudshoorn schreef:Het koningslied... wat een gedrocht.
Hilarisch![]()
http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment- ... 6446ff96db
Lijkt me vooral een zegen voor henzelf.huisman schreef:henriët schreef:En wat gaan we er aan doen?
Bidden om bekering voor ons koningspaar...een Godvrezende koning zal afstand nemen van dit lied en een zegen zijn voor het volk.
Dat niet, maar je hoeft in dit geval geen deskundige te zijn.Afgewezen schreef:Een neerlandicus is natuurlijk niet hetzelfde als een dichter.Mara schreef:Het wordt volledig gefileerd door een Neerlandicus, Wim Daniëls.JolandaOudshoorn schreef:Het koningslied... wat een gedrocht.
Hilarisch![]()
http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment- ... 6446ff96db
15 april misschien?MarthaMartha schreef:een doos eieren die tot de 15e goed zou moeten zijn en dat niet meer is....
wát een lucht....
uhhhhhhhh... ligt onderin de kliko, ga ik niet meer naar kijken, ik weet wel dat ik hem afgelopen woensdag pas heb laten kopen.Hendrikus schreef:15 april misschien?MarthaMartha schreef:een doos eieren die tot de 15e goed zou moeten zijn en dat niet meer is....
wát een lucht....
Chocolade eieren?DDD schreef:Wat raar. Bij mij zijn eieren soms drie maanden na de datum nog prima.
Een hele doos tegelijk met bedorven eieren is wel een zeldzaamheid.MarthaMartha schreef:uhhhhhhhh... ligt onderin de kliko, ga ik niet meer naar kijken, ik weet wel dat ik hem afgelopen woensdag pas heb laten kopen.Hendrikus schreef:15 april misschien?MarthaMartha schreef:een doos eieren die tot de 15e goed zou moeten zijn en dat niet meer is....
wát een lucht....
Eergisteren hebben we er alle drie nog één op, niks gemerkt.refo schreef:Een hele doos tegelijk met bedorven eieren is wel een zeldzaamheid.MarthaMartha schreef:uhhhhhhhh... ligt onderin de kliko, ga ik niet meer naar kijken, ik weet wel dat ik hem afgelopen woensdag pas heb laten kopen.Hendrikus schreef:15 april misschien?MarthaMartha schreef:een doos eieren die tot de 15e goed zou moeten zijn en dat niet meer is....
wát een lucht....
Ze zijn ongekoeld lang goed. Ook na de datum nog wel.
Tiberius schreef:Groot gelijk.MarthaMartha schreef:Eergisteren hebben we er alle drie nog één op, niks gemerkt.
Gisteren met koken was al een apart luchtje en toen ik begon te pellen.... bleh....
Eerst dacht ik dat er twee wel goed waren, maar nog een keer ruiken...... bleh...
Dus toen heb ik de overgebleven 4 met de drie gekookte weggemikt... dus hoe het daarmee was weet ik niet.
Mij is altijd geleerd: al ziet een ei er nog zo goed uit, als het stinkt is het niet te vertrouwen.
(Je kan dat ook bevindelijk toepassen, maar dat zal ik in dit topic maar niet doen.)