En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesje

Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
En ook geen zure-zult-baard.Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
(En dat hoeft niet per se een zuurkoolbaard te zijn.)
dan ziet mijn man er helemaal uit als een turk/marokaan....Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Nou, ik denk niet dat dat mijn gezicht ten goede zou komenJosephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Als dat het ergste is...Lassie schreef:dan ziet mijn man er helemaal uit als een turk/marokaan....Josephus schreef:Een echte christen laat gewoon zijn baard staan.Marnix schreef:En tja, echt scheren doe je natuurlijk met een mesjeHoewel ik het beiden wel eens doe, scheerapparaat gaat wel net wat sneller.... maar met een mesje gaat het 10x beter
![]()
Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Josephus schreef:Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Er zijn inmiddels aardig wat financiele instellingen die investeren in maatschappelijke verantwoorde projecten en duurzame energie.
Op http://www.allesduurzaam.nl leest u meer over deze 'groene' banken.
Ga deze week(of de volgende) voor uzelf eens na of u uw spaarrekening, hypotheek, pensioen en beleggingen ook een 'groen' kleurtje kunt geven.
SGP?Lassie schreef:Josephus schreef:Kom je uit een PVV-familie dan?Lassie schreef:nou dan wordt ik wel verstoten uit de fam....
Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Er zijn inmiddels aardig wat financiele instellingen die investeren in maatschappelijke verantwoorde projecten en duurzame energie.
Ga deze week(of de volgende) voor uzelf eens na of u uw spaarrekening, hypotheek, pensioen en beleggingen ook een 'groen' kleurtje kunt geven.
Bert Mulder schreef:Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
mensen die 'moeder aarde' als hun god hebben dus....
![]()
![]()
SPAAR KOUD WATER OP
Wanneer je gaat douchen komt er eerst altijd een aantal liters koud water uit de kraan; Wij vangen dit water op in twee 1-literflessen(plastic melkflessen uit natuurvoedingswinkel hebben een wijdere hals dan petflessen) en gebruiken dit water 's-ochtends ons wastafelbakje te vullen en onze washanden voor wassen nat mee te maken.