Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Spookachtige wezens ontmoet?Ichtus schreef:Het spookt daar...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
HOHOHO... op refoforum gelooft men niet in spokenOrchidee schreef:Spookachtige wezens ontmoet?Ichtus schreef:Het spookt daar...

Maar misschien zijn ze er welJo-Ann schreef:HOHOHO... op refoforum gelooft men niet in spokenOrchidee schreef:Spookachtige wezens ontmoet?Ichtus schreef:Het spookt daar...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Maar misschien zijn ze er welJo-Ann schreef:HOHOHO... op refoforum gelooft men niet in spokenOrchidee schreef:Spookachtige wezens ontmoet?Ichtus schreef:Het spookt daar...

Dat bedoel ik nouJo-Ann schreef:Orchidee schreef:Maar misschien zijn ze er welJo-Ann schreef:HOHOHO... op refoforum gelooft men niet in spokenOrchidee schreef: Spookachtige wezens ontmoet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Laten we het eens hebben over een definitie van een spook.Orchidee schreef:Dat bedoel ik nouJo-Ann schreef:Orchidee schreef:Maar misschien zijn ze er welJo-Ann schreef: HOHOHO... op refoforum gelooft men niet in spoken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'k Ben al hard op zoek gegaan. Dit zegt wikipedia:
enfin... 't wordt tijd dat ik wat nuttigs ga doen, geloof ikwikipedia schreef:Er zijn vele - soms elkaar tegensprekende - theorieën over spoken. Er bestaat geen algemeen aanvaarde definitie voor.

- MarthaMartha

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jo-Ann schreef: Laten we het eens hebben over een definitie van een spook.
'k Ben al hard op zoek gegaan. Dit zegt wikipedia:enfin... 't wordt tijd dat ik wat nuttigs ga doen, geloof ikwikipedia schreef:Er zijn vele - soms elkaar tegensprekende - theorieën over spoken. Er bestaat geen algemeen aanvaarde definitie voor.

En het komt allemaal door Jo-Ann

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik zeg: dwangbuis.Ichtus schreef:En het komt allemaal door Jo-Ann![]()
![]()
![]()
![]()

JuustMister schreef:Ik zeg: dwangbuis.Ichtus schreef:En het komt allemaal door Jo-Ann![]()
![]()
![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik zit in de tuin.... kom je ook? (zou een mooi topic wezen) 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja gezellighuisman schreef:Ik zit in de tuin.... kom je ook? (zou een mooi topic wezen)

Stelletje pestkoppenIchtus schreef:JuustMister schreef:Ik zeg: dwangbuis.Ichtus schreef:En het komt allemaal door Jo-Ann![]()
![]()
![]()
![]()

kom maar op met die dwangbuis