ah ok,*girly* schreef:Nee...m'n darmen zitten in de knoei, en daarvoor moest ik naar 't ziekenhuis, en toen moest de internist ook even m'n bloeddruk meten en die was behóórlijk hoog! 180/80...Terwijl ik 'normaal' altijd heel goed zat
sterkte
ah ok,*girly* schreef:Nee...m'n darmen zitten in de knoei, en daarvoor moest ik naar 't ziekenhuis, en toen moest de internist ook even m'n bloeddruk meten en die was behóórlijk hoog! 180/80...Terwijl ik 'normaal' altijd heel goed zat
Boete?Lassie schreef:30 euro.
voor hoeveel dagen zijn die boodschappen van 30 euro genoeg??Lassie schreef:nee die is iets hoger..(kregen er gisteren weer 1 binnen, 2 keer geflitst in 1 week).
dit was van de boodschappen.
mooi uitgekiend boodschappen gedaan hoor, zo voor z'n tweeLassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.
Ik gister 26 euro incl. een cadeautje en snoepgoed.Rens schreef:mooi uitgekiend boodschappen gedaan hoor, zo voor z'n tweeLassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.
Boodschappen halen is toch geen verlies...?Lassie schreef:nee die is iets hoger..(kregen er gisteren weer 1 binnen, 2 keer geflitst in 1 week).
't is maar nét hoe de winst- en verliesrekening er uit ziet.............PvS schreef:Boodschappen halen is toch geen verlies...?Lassie schreef:nee die is iets hoger..(kregen er gisteren weer 1 binnen, 2 keer geflitst in 1 week).
PvS schreef:Boodschappen halen is toch geen verlies...?Lassie schreef:nee die is iets hoger..(kregen er gisteren weer 1 binnen, 2 keer geflitst in 1 week).
Hoe doen jullie datvlinder schreef:Ik gister 26 euro incl. een cadeautje en snoepgoed.Rens schreef:mooi uitgekiend boodschappen gedaan hoor, zo voor z'n tweeLassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.
ach, met wat schipperen lukt het me nog wel met 12 euri's per week......dus kan het ook met 26 euri'sOrchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:Ik gister 26 euro incl. een cadeautje en snoepgoed.Rens schreef:mooi uitgekiend boodschappen gedaan hoor, zo voor z'n tweeLassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.![]()
![]()
Bescheiden en matig zijn...Ik heb dit keer niet op de koopjes gelet, want ik heb alles bij de AH gehaald.Orchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:Ik gister 26 euro incl. een cadeautje en snoepgoed.Rens schreef:mooi uitgekiend boodschappen gedaan hoor, zo voor z'n tweeLassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.![]()
![]()