Mmm, sterkte ermee!!!!!Lassie schreef:nee daar zie ik niet echt tegen op. maar er spelen andere dingen/zaken.
Goede morgen
- zusterelly
Re: Goede morgen
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Sterkte!Lassie schreef:nee daar zie ik niet echt tegen op. maar er spelen andere dingen/zaken.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Mogguh
lekker geslapen iedreen?? Ikkes niet...
groetiess Juud
Enne..een fijne daf iedreen

lekker geslapen iedreen?? Ikkes niet...

groetiess Juud
Enne..een fijne daf iedreen

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
goede moge allemaal.................
goed geslapen........ikke nie

goed geslapen........ikke nie

Goede morgen!!!
- JolandaOudshoorn
(maar goed dat ik nog niets gegeten heb...je zou het zo zien zitten)JolandaOudshoorn schreef:Goedemorgen. Helma, wat een ontzettend leuke smiley!
Hé, zo één zocht ik er net!helma schreef:
Goede morgen!!!
Waar komt deze vandaan!?!
Ik voel me nl. net zo!!

Môge allemaal
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- zusterelly
Goede morgen allemaal.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen, ik hoop t, ikke niet, sowieso ging ik eigenlijk te laat, eigen schuld natuurlijk, en toen kwam Jetje om een uur of 4, die ruim een uur heeft lopen 'spoken'. alhoewel ze er niets aan kon doen, waarschijnlijk ivm astma.
Have a nice day everybody
Have a nice day everybody
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Goedemorgen allemaal. Ik wel de hele nacht geslapen, maar niet erg rustig. Precies na vertellen kan ik het niet. Met m'n schouder gaat het wel weer iets beter.
Goedemorgen, wat een mooie morgen. Ik heb heerlijk geslapen, van half 12 tot 7 over 6.
En daarna nog heerlijk even gedoezeld tussen Driebergen-Zeist en Utrecht en tussen Utrecht en Hilversum Sportpark. Hmmmmm 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."

Goedemorgen! Een fijne dag!
zo, jij ziet nog eens iets van de wereldMarnix schreef:Goedemorgen, wat een mooie morgen. Ik heb heerlijk geslapen, van half 12 tot 7 over 6.En daarna nog heerlijk even gedoezeld tussen Driebergen-Zeist en Utrecht en tussen Utrecht en Hilversum Sportpark. Hmmmmm

begin de dag met een lach, nou dit plaatje ziende ontkwam ik er niet aan in de lach te schieten!BJD schreef:
Goedemorgen! Een fijne dag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....